indkøb og hosten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
38 svar
51 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2020

Anonym trådstarter

jeg havde idag en diskussion med nabokonen; må jeg godt gå i Netto og handle ind når jeg hoster?

Jeg har været ved lægen og blevet testet for alt muligt og fået at vide at den er en rest fra den kombineret lunge- og halsbetændelse jeg havde i februar.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2020

Sprit25

Anonym skriver:

jeg havde idag en diskussion med nabokonen; må jeg godt gå i Netto og handle ind når jeg hoster?

Jeg har været ved lægen og blevet testet for alt muligt og fået at vide at den er en rest fra den kombineret lunge- og halsbetændelse jeg havde i februar.

Nej!

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Nej!

så det vil sige at hvis jeg løber tør for mælk, så jeg nødt til at håbe på jeg kan fange min nabo på altanen for at bede en af dem om at gå/køre i Netto efter den for mig?

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym

I den perfekte verden nej, men i den virkelige verden, kan det jo være en nødvendighed. 

Jeg er forkølet lige nu,og der er ikke nogen anden, der kan gøre det, og ungerne skal jo have mad, så jeg bliver nødt til, at forvilde mig afsted en gang imellem. 

Anmeld Citér

19. marts 2020

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

så det vil sige at hvis jeg løber tør for mælk, så jeg nødt til at håbe på jeg kan fange min nabo på altanen for at bede en af dem om at gå/køre i Netto efter den for mig?

Ja! Eller har du ikke en ven eller noget familie, der kan hjælpe? Jeg har fx. En veninde, som hsr haft (milde) symptomer siden fredag og lige siden har hun holdt sig indendørs, og jeg har handlet for hende. 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Ja! Eller har du ikke en ven eller noget familie, der kan hjælpe? Jeg har fx. En veninde, som hsr haft (milde) symptomer siden fredag og lige siden har hun holdt sig indendørs, og jeg har handlet for hende. 

jeg er næsten lige flyttet til en anden landsdel end resten af familien og skulle have startet på mit nye arbejde 1. marts, så jeg kender ikke rigtig nogen endnu.

Anmeld Citér

19. marts 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Så handler man på nettet, bestiller en pizza eller får familie/venner til at handle for en. 

Anmeld Citér

19. marts 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

jeg er næsten lige flyttet til en anden landsdel end resten af familien og skulle have startet på mit nye arbejde 1. marts, så jeg kender ikke rigtig nogen endnu.

Hvis du boede i nærheden af mig ville jeg gerne se om jeg kunne droppe en liter mælk af ved hoveddøren. 
evt Facebook hvis du har det(det har jeg ikke). 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hvis du er testet og det ikke er Corona, så må du selvfølgelig gerne hente en liter mælk. Man kan også godt fejle andet i disse tider. Bare lad være med at hoste på andre 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym

Du skal da hente din mælk. Host i ærmet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.