Anonym skriver:
Har aldrig lånt penge af ham. Han er pensionist. Om han direkte er narcissist ved jeg ikke, men sandheden er at han er meget hård i sin måde at tale på. Til alle. Også mig. Han tror stadigvæk han bestemmer over mig, og han kunne blive sur over noget delte på facebook. For år tilbage havde han min yngste datter på weekend. Hun var dengang 4 år. Hun havde laaangr hår, vi snakker ned over numsen. Han mente jeg var “syg” og at det var mit behov hun havde langt hår. Hun kom hjem. Han havde klippet hende. Ved at holde alt håret samlet i den ene hånd. Det var mega skævt
jeg var rasende og grædefærdig!
Jeg kan bare ikke mere nu. Mine børn kender ham ikke mere. Hver gang han bliver inviteret til noget. Så er han sjovt nok syg
min bror har også en lille pige. Hende er min far sammen med næsten hver weekend. Jeg føler bare han ikke kan lide mig? Fx har jeg (mine børn) været meget uheldige og alle har hver især altid været syge. Med mange og længe indlæggelser. Det er min skyld mener han. Nogle eksempler på sygdom er fx; lyskebrok der krævede operation på min nyfødte dreng, gentagne lungebetændelser, øreproblemer.
Ligeledes har jeg selv været alvorligt syg. Så alvorligt at jeg var ved at dø af det. Han er ligeglad.
jeg tænker bare om jeg skal give slip nu. Det gør bare ondt. Men jeg vil jo heller ikke tigge og bede ham om at ville snakke med mig.
Okay han er ikke “normale” har er narssist ( staves?)
Jeg hader når drenge børn har langt hår, men jeg vilde aldrig i mit liv klippe håret på et andet barn om så
barnebarn, veninde barn osv! Det er mega mega langt ude!
jeg vilde være rasende om det gjorde det ved mine børn, han lyder til at være utrolig barnelig, give mig 13.000kr han har i sit hoved følte sig berettiget til de penge ellers vilde han ikke være så sure peger igen på narsistiske personlighed forstyrrelse
det er mega Er mega øv han har valgt dig fra, men du har intet gjort galt!
pøj pøj
om du havde penge til terapi vilde jeg anbefalede det, hilsen en der hele livet har troede alt var min fejl, til jeg fandt ud af jeg havde to borderline forældre
Anmeld
Citér