Dit barn er grimt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

AstridM

Jeg har prøvet det modsatte.

En gammel dame omkring de 80 i brugsen siger hun er da enormt køn ikke som ham der, han ligner en kun en mor kan elske. Moderen blev noget lang i ansigtet og jeg stod der og tænkte.. godt det ikke var mig der fik den besked.

taktløst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Tina2

AstridM skriver:

Jeg har prøvet det modsatte.

En gammel dame omkring de 80 i brugsen siger hun er da enormt køn ikke som ham der, han ligner en kun en mor kan elske. Moderen blev noget lang i ansigtet og jeg stod der og tænkte.. godt det ikke var mig der fik den besked.

taktløst!

Ja, der kunne jeg så heller ikke ha holdt min kæft;-) Havde helt klart sagt noget til den gamle kost......!

Anmeld

24. oktober 2009

Miamaja

Ja, min mand synes ALLE nyfodte babyer er grimme ogsaa sit eget bio-barn Han synes de ligner nogle gamle miniature mennesker, og det forste han siger da han saa sit bio-barn for forste gang er 'you look like a little old person' hvorefter man kan hore sygeplejersken sige 'nooo, she is beautiful. og det er hun altsaa ogsaa skal det lige siges.

jeg har heldigvis aldrig oplevet det ved mit barn for det er virkelig saarende. men jeg har taenkt mit nogle gange naar jeg har set et virkelig pudsigt udseende barn. born forandrer sig hele tiden, og mange gange er det de born som ser pudsige ud eller grimme som bliver vildt smukke som voksne, men altsaa det er jo ren overflade, saa ta' det ikke naert

Anmeld

24. oktober 2009

Ansemusen

RGN skriver:

Nej, det har jeg ikke prøvet. Måske eftersom jeg ikke har født endnu, men i sådan en situation siger man;

"Nu er det heldigvis ikke udseendet det kommer an på, for så havde du vist hverken haft venner og familie" hvorefter man smiler sødt og vender sig om og går med høj hovedføring, mens man indvendigt beder til at personen kommer i helvede for at være så ubehøvlet og direkte dum.

Hørt!!! Som du dog kan sige det søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.