Dit barn er grimt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

Henriette72

MoarJ skriver:

Har i nogensinde været udsat for, at der er nogen som har sagt direkte til jer, at jeres barn ser grim ud - Som baby?

Hvor det så måske bliver et skide kønt barn med alderen...

Jeg fik afvide igår at vores barn var grimt!

Det er slet ikke rart at få afvide!

Sidder her og er DYBT forarget over folks opførelse. Hvad er det for en opdragelse (eller mangel på samme) de har fået. Hvis man synes et barn er grimt, holder man sin mund. Man skal aldrig sige noget man ved kommer til at såre andre...

Hvis jeg nogensinde kommer ud for det, håber jeg at jeg har nærvær nok til at svare "Ja, men du er nu heller ikk for køn selv!"

Knus Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

MyntheMus

Henriette72 skriver:

Sidder her og er DYBT forarget over folks opførelse. Hvad er det for en opdragelse (eller mangel på samme) de har fået. Hvis man synes et barn er grimt, holder man sin mund. Man skal aldrig sige noget man ved kommer til at såre andre...

Hvis jeg nogensinde kommer ud for det, håber jeg at jeg har nærvær nok til at svare "Ja, men du er nu heller ikk for køn selv!"

Knus Henriette

Må erklære mig enig her. Syntes det er absurd at nogen mennesker " Taler før de tænker" Tsk.

Jeg har aldrig været udsat for at nogen har sagt min datter er grim, og de kan da også bare lige prøve på det.

Måske er alle børn ikke lige kønne som små, men helt ærligt alle børn har da sin charme. Mange vokser sig også kønnere. Men ligegyldig om ens barn rent faktisk er grimt, så siger man det da ikke. Det er da logik for burhøns, at den pågældende mor vil blive ked af at få sådan noget afvide. Enhver mor syntes jo at hendes barn er det smukkeste og dejligeste barn i hele verden, og heldigvis for det.

Anmeld

22. oktober 2009

Diana...

Nej det har jeg da heldigvis ikke og ville blive mega ked hvis jeg gjorde så jeg kan godt forstå du har det sådan. Hvad fanen tænker folk på altså. Jeg kan slet ikke forstå at nogen mennesker ingen respekt har for andre altså. 

Og søde du har da en lækker unge.

Knus Diana

Anmeld

22. oktober 2009

Tina2

Nej, det har jeg godt nok ikke været udsat for og folk skulle sgu heller ikke prøve på det!!!!

Er dybt rystet over at høre flere af jer har oplevet det! Ved da virkelig ikke hvad folk bilder sig ind og skulle nogle sige det om mine børn, så kan jeg fortælle dig "min indre kost" kommer frem!!!!!!

Anmeld

22. oktober 2009

hc=k

Jeg har aldrig fået afvide at mit barn er grimt, men jeg har fået afvide at han har et stort hoved, store øre og meget tykke kindet (intet sagt på en pæn måde).

Det gør bare så ondt og folk skal bare holde mund hvis de ikke har noget godt at sige.

Anmeld

22. oktober 2009

mor-til-cille

Jeg havde da godt nok gået bare lidt amok efter at have sundet mig lidt hvis det havde været mig...

Jeg har ikk været udsat for det... Men nogen ting siger man bare ikk højt... En ting er at tænke en anden er at tale... Nogen skal bare holde sig fra begge dele...

til dig...

Anmeld

22. oktober 2009

DorteQ

Jeg har ikke fået af vide at han er grim, men svigermor bliver ved med at sige: Hvor er han dog kraftig!! Og for mig er "kraftig" bare et hade ord. Ja, jeg ved godt at han er en tyksak, og det siger jeg selv, og ja han er stor. Men kraftig!!! Hold dog mund.

Anmeld

22. oktober 2009

Misjelle

Har i nogensinde været udsat for, at der er nogen som har sagt direkte til jer, at jeres barn ser grim ud - Som baby?

Hvor det så måske bliver et skide kønt barn med alderen...

Jeg fik afvide igår at vores barn var grimt!

Det er slet ikke rart at få afvide!

Ej det var da lige godt groft . Hvem sagde det, jeg mener ikke sådan helt præcist, men var det familie en ven eller bare en bekendt. Jeg tænker at man kun siger sådan noget fis for at såre forældrene. Der skulle lige være en der sagde sådan til mig så ka du tro at jeg kunne få vist dem hovededøren i en fart . Hvis man virkelig synes det, så kan man ski holde det for sig selv!

Michelle som synes du har en rigtig fin lille pige

Anmeld

22. oktober 2009

Vingummien

Ej kan man sgu ikke sige, altså nogen kan have sjove ansigts udtryg osv. men vil sige at man kan altså ikke sige at et barn er grimt, elsker små børn og de har hver deres charme altså.

Og din er jo bare mega skøn altså syntes han har et perfekt ansigt

Anmeld

23. oktober 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Ej kan man sgu ikke sige, altså nogen kan have sjove ansigts udtryg osv. men vil sige at man kan altså ikke sige at et barn er grimt, elsker små børn og de har hver deres charme altså.

Og din er jo bare mega skøn altså syntes han har et perfekt ansigt

Hehe det er en pige jeg har....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.