Dit barn er grimt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

Mira0911

MisjelleMoar skriver:

Ej det var da lige godt groft . Hvem sagde det, jeg mener ikke sådan helt præcist, men var det familie en ven eller bare en bekendt. Jeg tænker at man kun siger sådan noget fis for at såre forældrene. Der skulle lige være en der sagde sådan til mig så ka du tro at jeg kunne få vist dem hovededøren i en fart . Hvis man virkelig synes det, så kan man ski holde det for sig selv!

Michelle som synes du har en rigtig fin lille pige

Det var en i familien... Hader også denne person for groft...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Vingummien

MoarJ skriver:

Hehe det er en pige jeg har....

Ej hehe syntes bare du havde et profil billed en dag med ungen på og troede det var en dreng.

Men altså dreng eller pige hvis jeg så rigtig så perfekt ansigt

Anmeld

23. oktober 2009

qp

Ja jeg kan forestille mig, at det må være forfærdeligt som forælder, at få at vide at ens barn er grimt.... Har jeg heldigvis aldrig prøvet!

Men hvorfor er det ok, at andre snakke internt om, at nogens unger er grimme men helt forfærdeligt, at fortælle dem det? - Ja det er bare en undring som stammer fra en anden tråd her inde hvor folk endda lagde "før og efter" billeder af deres egne unger...

Anmeld

23. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
MoarJ skriver:

Har i nogensinde været udsat for, at der er nogen som har sagt direkte til jer, at jeres barn ser grim ud - Som baby?

Hvor det så måske bliver et skide kønt barn med alderen...

Jeg fik afvide igår at vores barn var grimt!

Det er slet ikke rart at få afvide!

Nej, det har jeg ikke prøvet. Måske eftersom jeg ikke har født endnu, men i sådan en situation siger man;

"Nu er det heldigvis ikke udseendet det kommer an på, for så havde du vist hverken haft venner og familie" hvorefter man smiler sødt og vender sig om og går med høj hovedføring, mens man indvendigt beder til at personen kommer i helvede for at være så ubehøvlet og direkte dum.

Anmeld

23. oktober 2009

frk andreasen

MoarJ skriver:

Har i nogensinde været udsat for, at der er nogen som har sagt direkte til jer, at jeres barn ser grim ud - Som baby?

Hvor det så måske bliver et skide kønt barn med alderen...

Jeg fik afvide igår at vores barn var grimt!

Det er slet ikke rart at få afvide!

ej hvor uforskammet. sådan noget siger man da ikke..

Anmeld

23. oktober 2009

Misjelle

Ja jeg kan forestille mig, at det må være forfærdeligt som forælder, at få at vide at ens barn er grimt.... Har jeg heldigvis aldrig prøvet!

Men hvorfor er det ok, at andre snakke internt om, at nogens unger er grimme men helt forfærdeligt, at fortælle dem det? - Ja det er bare en undring som stammer fra en anden tråd her inde hvor folk endda lagde "før og efter" billeder af deres egne unger...

Hvis det virkelig handler om ærlighed (hvilket jeg ikke tror i denne situation). Så synes jeg at der nogle situationer man helt skal undlade at sige noget. Situationer hvor det ærligheden på ingen måde gavner eller er konstruktiv. Jeg tror ikke folk mener det er okay at man tier og så bare snakker internt om det, men at man helt skal holde det for sig selv. Fordi man tier er man da ikke et mere uærligt menneske ... til gengæld viser man at man hare situationsfornemmelse og omsorg for andre mennesker. Det er jo ikke en kjole vi snakker om er grim eller pæn .

Anmeld

23. oktober 2009

Misjelle

frk andreasen skriver:

ej hvor uforskammet. sådan noget siger man da ikke..

hihihi ... ville ønske jeg var så kvik i bemærkningen nogle gange

Anmeld

23. oktober 2009

Anja

Jeg har tænkt det en del gange, men aldrig sagt det 

Det er altså bare ikke alle babyer, der er kønne. Jo, i deres forældres øjne er alle børn de smukkest. Jeg syntes da også, at min søn var verdens 8. vidunder og så smuk så smuk da han var baby, men ærlig talt så kan jeg da godt se nu, hvor han er godt 2 år, at han VAR sgu ikke verdens kønneste baby  Min datter var i al fald noget kønnere .....

Anmeld

23. oktober 2009

frk andreasen

MisjelleMoar skriver:

hihihi ... ville ønske jeg var så kvik i bemærkningen nogle gange

hi hi tak. 

Anmeld

23. oktober 2009

nanaz

nej det har jeg ikk været udsat for.. men syns sandeligt også det er en ufroskammet ting a folk kan sige sådan.. desværre er det nogel mennesker der bar ikk har det jeg kalder et "puha-filter"... det kan man ikk tillade sig.. ingen børn er grimme, de sku dejlige, smukke og skønne som de er.. pand dem en hvis de siger sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.