Dit barn er grimt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.365 visninger
33 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Mira0911

Har i nogensinde været udsat for, at der er nogen som har sagt direkte til jer, at jeres barn ser grim ud - Som baby?

Hvor det så måske bliver et skide kønt barn med alderen...

Jeg fik afvide igår at vores barn var grimt!

Det er slet ikke rart at få afvide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Valle81

MoarJ skriver:

Har i nogensinde været udsat for, at der er nogen som har sagt direkte til jer, at jeres barn ser grim ud - Som baby?

Hvor det så måske bliver et skide kønt barn med alderen...

Jeg fik afvide igår at vores barn var grimt!

Det er slet ikke rart at få afvide!

Nej det har jeg aldrig været udsat for, og hvor er det uforskammet at sige.

Et er at personen synes det, men det er sådan noget man tænker og ALDRIG siger!!!!

Gud hvor er jeg chokeret. Er helt målløs

Anmeld

22. oktober 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Nej det har jeg aldrig været udsat for, og hvor er det uforskammet at sige.

Et er at personen synes det, men det er sådan noget man tænker og ALDRIG siger!!!!

Gud hvor er jeg chokeret. Er helt målløs

Synes godt nok også det er noget underligt noget at sige...

Anmeld

22. oktober 2009

Mca<3

Nej men der er en mere herinde fra der hatr fået sådan en besked   Hva fanden tænker folk på ,, Jeg kunne sgu godt selv se min mellemste dreng ikke var så køn som baby , han har vokset sig køn men var det ikke som baby , men ingen sagde det da og de kunne sgu lige prøve

Anmeld

22. oktober 2009

Lise

Næh, ikke direkte. Men en veninde fra min mødregruppe sagde at hun synes da at Simon var blevet pænere som han blev større..

Det var ikke noget der gjorde mig ked af det, for Simon er jo det smukkeste barn jeg kender, men jeg skulle da lige vende den en gang  

Anmeld

22. oktober 2009

Mira0911

Moar ,,, skriver:

Nej men der er en mere herinde fra der hatr fået sådan en besked   Hva fanden tænker folk på ,, Jeg kunne sgu godt selv se min mellemste dreng ikke var så køn som baby , han har vokset sig køn men var det ikke som baby , men ingen sagde det da og de kunne sgu lige prøve

Det er noget underligt noget at sige...

Jeg blev vildt ked af det...

Anmeld

22. oktober 2009

Valle81

MoarJ skriver:

Synes godt nok også det er noget underligt noget at sige...

Ja meget underligt...........

Altså jeg er sikker på at vi alle har set et barn og tænkt, orv, han/hun er ikke det smukkeste barn jeg har set!!!! Men man siger det sku da ikke til forældrene!!

For det første så synes vi som forældre at vores børn er det smukkeste der findes, dernæst så er alles opfattelse af kønne/smukke/grimme osv forskellige, og sidst hvad fanden betyder det!!!

Ej er så forarget. Ved ikke hvad jeg ville gære, hvis nogen fyrede sådan en af til mig.

Anmeld

22. oktober 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Ja meget underligt...........

Altså jeg er sikker på at vi alle har set et barn og tænkt, orv, han/hun er ikke det smukkeste barn jeg har set!!!! Men man siger det sku da ikke til forældrene!!

For det første så synes vi som forældre at vores børn er det smukkeste der findes, dernæst så er alles opfattelse af kønne/smukke/grimme osv forskellige, og sidst hvad fanden betyder det!!!

Ej er så forarget. Ved ikke hvad jeg ville gære, hvis nogen fyrede sådan en af til mig.

Jeg var fuldstændig tom for ord da jeg fik slynget den i hovedet.. Jeg gik min vej...

Anmeld

22. oktober 2009

Sees

JA MIG !!!
Tre ældre damer, i start-midt 70'erne, synes Emil var grim, lignede en pige og var sikker på at han da slet ikke kunne leve med den hage han har (Han har lidt røv-hage, hvilket jeg synes har sin charme ) Og sidst men ikke mindst troede de ikke på at jeg var hans mor .. tsk tsk !
Synes folk skal have lov til at have deres mening, men er det ikke noget positivt de vil sige, så skal de helt holde der K**T !!

Anmeld

22. oktober 2009

guggle

Jeg har oplevet det samme da jeg havde født mit første barn, hvilket blev en dejlig lille dreng...

Da jeg fik besøg på sygehuset grinte mange i familien da de så ham. Især mine ene moster udtalte at han havde en spids næse og lignede en gammel mand. Det kan stadig grine af det og siger så at han er blevet en pæn dreng. Men mig rørte det dybt. Det gjorde rigtig ondt at få at vide og jeg krummer stadig tæer, når de kan finde på at nævne det.....

Men nu er jeg så også udstyret med en familie der absolut ikke tænker på andres følelser og ofte siger sårende ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.