Ano18 skriver:
Hvis i alligevel skal flytte fra hinanden så ville jeg lade den fare og du gør hvad du vil hos dig og omvendt. Det kan du jo ikke styre alligevel, men dine unger kan bo hos dig. Evt. hvis i skal bo lidt tid sammen og i ikke kan blive enige, så kan du stå for jeres mad / spæde ekstra til madkassen. Selvom det kan være frustrerende, så kan du jo nok ikke gøre noget ved hans mening.
Btw min mening er den samme som dig, og min ældste er nok endda lidt mere forkølet, fordi han betaler kun mad. Men til gengæld har han selv betalt kørekort og alt andet. Jeg er virkelig også meget obs på de får en uddanelse (som gør dem glad).
Jeg retter lige mig selv. Min søn er ikke forkølet men forkælet fordi han betaler ikke mad. Jeg tror jeg ville skrive tøj
Han er god til at passe på sine penge og sparer selv op til indskud til lejlighed når den tid kommer samt opsparing til udflytning. Så han betaler for ingenting og må bo her indtil han er klar til at stå på egne ben og for hans skyld har en fast indtægt. Til gengæld har han ingen børneopsparing.
ift det sidste spørgsmål der snakkes om, så tror jeg heller ikke det gavner at bo hjemme så længe. Jeg synes jeg har lært mig / erfaret at drengene først for alvor modnes når de flytter hjemmefra og lærer at klare sig selv. Mine store drenge kan rigtig mange ting, men jeg mangler lidt initiativ fra deres side, engang imellem hvorimod min datter er lidt bedre til overblikket om at hjælpe til 
Anmeld
Citér