Fanget i familiestrid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2019

Sprit25

Perle1 skriver:

Det har jeg. Så kan jeg flytte hos dem indtil vo selv finder noget at bo i

Imponerende så langt de er kommet på hvad 2 år! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2019

Perle1

Sprit25 skriver:

Imponerende så langt de er kommet på hvad 2 år! 

Jep 

Anmeld Citér

29. december 2019

fehår

Har I undersøgt, om I kan få gratis parterapi i jeres kommune? Jeg ved, nogle kommuner tilbyder det.

Anmeld Citér

30. december 2019

Sprit25

Perle1 skriver:

Jep 

Jeg går og tænker over jeres situation, fordi jeg har virkelig ondt af jer begge. Hvad siger din mand når du fortæller dine tanker? Er han ligeglad, lover han bedring eller? Kan det være en form for afhængighed? 

Derudover det med din familie. Jeg kan godt forstå ham! De har været modbydelig overfor dig. Skubbet dig og ønsket dit barn dødt. Hvad siger din kæreste til din tilgivelse af det? 

Jeg håber sådan at I klarer den, men jeres forhold er ulige og det skal I have hjælp til

Anmeld Citér

30. december 2019

Perle1

Jeg går og tænker over jeres situation, fordi jeg har virkelig ondt af jer begge. Hvad siger din mand når du fortæller dine tanker? Er han ligeglad, lover han bedring eller? Kan det være en form for afhængighed? 

Derudover det med din familie. Jeg kan godt forstå ham! De har været modbydelig overfor dig. Skubbet dig og ønsket dit barn dødt. Hvad siger din kæreste til din tilgivelse af det? 

Jeg håber sådan at I klarer den, men jeres forhold er ulige og det skal I have hjælp til

Præcis. Og jeg får helt dårlig samvittighed nu, da han knokler for vores familie.. Han tager ekstra job i weekenden om natten for at vi kan betale lånet på vores bil af.

Han elsker mig jo. ellers havde man ikke stået så meget til mod.

Men det er så svært for min familie er på den anden side og bliver ved og ved. Jeg ved min mor er knust over det, men på den anden side så skulle de ikke have behandlet os som de gjorde dengang. Det er svært men jeg prøver og holde hovedet højt. Min søster kommer også med stikpiller indimellem. Men de ved også alt det her med damerne og med mine veninder, så derfor gør det det ikke nemmere for dem.

Jeg har i forvejen svært ved at få veninder, og vi bor nu på2. år uden at have lært nogle  fælles venner at kende 

Anmeld Citér

30. december 2019

Sprit25

Perle1 skriver:

Præcis. Og jeg får helt dårlig samvittighed nu, da han knokler for vores familie.. Han tager ekstra job i weekenden om natten for at vi kan betale lånet på vores bil af.

Han elsker mig jo. ellers havde man ikke stået så meget til mod.

Men det er så svært for min familie er på den anden side og bliver ved og ved. Jeg ved min mor er knust over det, men på den anden side så skulle de ikke have behandlet os som de gjorde dengang. Det er svært men jeg prøver og holde hovedet højt. Min søster kommer også med stikpiller indimellem. Men de ved også alt det her med damerne og med mine veninder, så derfor gør det det ikke nemmere for dem.

Jeg har i forvejen svært ved at få veninder, og vi bor nu på2. år uden at have lært nogle  fælles venner at kende 

Du skal jo ikke have dårlig samvittighed, fordi så er I ulige. Du skal være taknemmelig giver det mening? 

Igen hvad siger han til dine tanker? I har helt klart noget at bygge på

Anmeld Citér

30. december 2019

Perle1

Sprit25 skriver:

Du skal jo ikke have dårlig samvittighed, fordi så er I ulige. Du skal være taknemmelig giver det mening? 

Igen hvad siger han til dine tanker? I har helt klart noget at bygge på

Kan du uddybe “ulige”

er taknemmelig men jeg er så træt af at jeg KUN fokuserer på det med damerne. Fordi der er da noget skønt ved at skille sig ud fra mængden tænker jeg. Men som 22 årig vil man jo helst gerne have at man selv er den smukkeste. 

Anmeld Citér

30. december 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Perle1 skriver:

Kan du uddybe “ulige”

er taknemmelig men jeg er så træt af at jeg KUN fokuserer på det med damerne. Fordi der er da noget skønt ved at skille sig ud fra mængden tænker jeg. Men som 22 årig vil man jo helst gerne have at man selv er den smukkeste. 

Undskyld jeg blander mig men du svarer slet ikke på spørgsmålet om , hvad han siger når i taler om det? Er det et udtryk for at du faktisk ikke har talt med ham om de her problemstillinger? 

Anmeld Citér

30. december 2019

Perle1

Mor11 skriver:

Undskyld jeg blander mig men du svarer slet ikke på spørgsmålet om , hvad han siger når i taler om det? Er det et udtryk for at du faktisk ikke har talt med ham om de her problemstillinger? 

Jo det har vi flere gange, men han synes ikke det er forkert det med damerne. Så vi når aldrig videre i den snak, fordi vi er uenige og han ikke kan se hvorfor jeg bliver såret.

Anmeld Citér

31. december 2019

Sprit25

Perle1 skriver:

Kan du uddybe “ulige”

Ja du skal ikke føle, at du at du står i gæld til ham. Men han skal heller ikke stå i gæld til dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.