Jeg går og tænker over jeres situation, fordi jeg har virkelig ondt af jer begge. Hvad siger din mand når du fortæller dine tanker? Er han ligeglad, lover han bedring eller? Kan det være en form for afhængighed?
Derudover det med din familie. Jeg kan godt forstå ham! De har været modbydelig overfor dig. Skubbet dig og ønsket dit barn dødt. Hvad siger din kæreste til din tilgivelse af det?
Jeg håber sådan at I klarer den, men jeres forhold er ulige og det skal I have hjælp til
Præcis. Og jeg får helt dårlig samvittighed nu, da han knokler for vores familie.. Han tager ekstra job i weekenden om natten for at vi kan betale lånet på vores bil af.
Han elsker mig jo. ellers havde man ikke stået så meget til mod.
Men det er så svært for min familie er på den anden side og bliver ved og ved. Jeg ved min mor er knust over det, men på den anden side så skulle de ikke have behandlet os som de gjorde dengang. Det er svært men jeg prøver og holde hovedet højt. Min søster kommer også med stikpiller indimellem. Men de ved også alt det her med damerne og med mine veninder, så derfor gør det det ikke nemmere for dem.
Jeg har i forvejen svært ved at få veninder, og vi bor nu på2. år uden at have lært nogle fælles venner at kende 
Anmeld
Citér