Nogen steder man kan søge julehjælp så sent ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde også først den tanke da jeg læste indlægget. Men jeg valgte at se positivt på situationen(jeg er optimist) og kom med gode råd, da vi selv engang har siddet i et mega stramt budget. Jeg håber at trådstarter vil benytte sig af de gode råd der er kommet. 

Jeg ville ikke kunne tage imod fremmedes hjælp, ej heller julehjælp, selvom jeg egentlig tror at vi ville have været kandidater til det engang. Jeg ser ikke ned på nogen der modtager hjælp, men jeg tror på at hvis man gør en kæmpe indsats, selvom det er hårdt, at mange ved hjælp af gode og kreative ideer kan klare den uden. 

Jeg har haft mine grunde til jeg ikke lige har været herinde og svare og se de sidste indlæg så stop jeres Mobilepay halløj har jeg aldrig bedt om og ville aldrig tage imod penge for fremmede 

Jeg har fundet en løsning og fået julehjælp fra min lokale mødrehjælp

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2019

Anonym trådstarter

Tak for alle de super gode råd alle sammen dejligt at I har så mange gode ideer jeg har læst hver og en af dem  .jer der mistænker at dette opslag skulle være et tigge opslag vil jeg sige i tager meget fejl .. jeg ville aldrig tage imod fremmedes penge 

.jeg har fået julehjælp igennem den lokale mødrehjælp vi har her hvor jeg bor de havde noget overskud og kunne derfor tilbyde mig julehjælp 

Anmeld Citér

14. december 2019

Abracadabra

Anonym skriver:

Undskyld mig , hvad pokker er det for et flappet svar ?! Jeg forventer overhovedet ikke penge fra nogen hvor får du den idé fra?  jeg søgte gode råd og der er rigtig mange gode råd. 

Jeg har fundet en løsning igennem den lokale mødrehjælp så spar mig for sådanne kommentarer tak 

Der har de sidste år været en del tråde som din, hvor det var ret tydeligt, at pengeoverførsler var formålet. Sådan lidt online-tiggeri. Jeg er nok bare blevet lidt træt af, at gode råd ikke får opmærksomhed eller et simpelt tak. 
Jeg kender jo ikke dig, jeg ser bare en tendens. 

Anmeld Citér

14. december 2019

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Der har de sidste år været en del tråde som din, hvor det var ret tydeligt, at pengeoverførsler var formålet. Sådan lidt online-tiggeri. Jeg er nok bare blevet lidt træt af, at gode råd ikke får opmærksomhed eller et simpelt tak. 
Jeg kender jo ikke dig, jeg ser bare en tendens. 

Ok fair nok .. men det har bestemt ikke været min hensigt at skulle give det indtryk .

Har bare ikke været på i nogle dage så har først læst mange af svarene her til aften 

Anmeld Citér

14. december 2019

Anonym

Nu er det jo ikk alle der er online dagligt. Godt nok en træls beskyldning mod ts 

ts. Dejligt at du har fået hjælp 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.