Anonym skriver:
Det hele kulminerede i går i et kæmpe skænderi, X smuttede og jeg er nu blokeret på både facebook messenger og SMS
Får at vide at jeg er en kæmpe idiot og at jeg ødelægger det hele for os. At jeg er forfærdelig at leve sammen med. Og jeg sidder her og føler at alt jeg gør er at prøve at få tingene til at fungere.
Han får det altså virkelig til at være min skyld og som om at JEG er den der er helt tosset. Ja altså tænk hvis det virkelig bare er mig der er sindssyg og bare ikke selv kan se det 
Det er IKKE dig.
Det er ham, der manipulerer med dig og får dig til at tro, at det er dig, der er tosset.
Det er det ikke. Og det tror jeg også, du vil komme til at se, når du får det på afstand og får samlet dig selv op igen.
Lige nu er det kaotisk.
Jeg tænker, at det kunne være godt for dig at få noget terapi - ikke fordi der er noget i vejen med dig, men fordi terapeuten kan hjælpe dig med at se ham, som han virkelig er.
Hvis du har en god familie og gode veninder, så betro dig til dem. Støt dig op af dem.
Du har børn med ham, så jeg tænker, at det måske ville være en god idé at ringe til Mødrehjælpen. De har erfaring med at rådgive kvinder i din situation.
Anmeld
Citér