Gå fra min kæreste.. eller hvad?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Det hele kulminerede i går i et kæmpe skænderi, X smuttede og jeg er nu blokeret på både facebook messenger og SMS  Får at vide at jeg er en kæmpe idiot og at jeg ødelægger det hele for os. At jeg er forfærdelig at leve sammen med. Og jeg sidder her og føler at alt jeg gør er at prøve at få tingene til at fungere. 

Han får det altså virkelig til at være min skyld og som om at JEG er den der er helt tosset. Ja altså tænk hvis det virkelig bare er mig der er sindssyg og bare ikke selv kan se det 

Det er IKKE dig. 

Det er ham, der manipulerer med dig og får dig til at tro, at det er dig, der er tosset.

Det er det ikke. Og det tror jeg også, du vil komme til at se, når du får det på afstand og får samlet dig selv op igen.

Lige nu er det kaotisk. 

Jeg tænker, at det kunne være godt for dig at få noget terapi - ikke fordi der er noget i vejen med dig, men fordi terapeuten kan hjælpe dig med at se ham, som han virkelig er.

Hvis du har en god familie og gode veninder, så betro dig til dem. Støt dig op af dem. 

Du har børn med ham, så jeg tænker, at det måske ville være en god idé at ringe til Mødrehjælpen. De har erfaring med at rådgive kvinder i din situation.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2019

Anonym

Anonym skriver:

Det hele kulminerede i går i et kæmpe skænderi, X smuttede og jeg er nu blokeret på både facebook messenger og SMS  Får at vide at jeg er en kæmpe idiot og at jeg ødelægger det hele for os. At jeg er forfærdelig at leve sammen med. Og jeg sidder her og føler at alt jeg gør er at prøve at få tingene til at fungere. 

Han får det altså virkelig til at være min skyld og som om at JEG er den der er helt tosset. Ja altså tænk hvis det virkelig bare er mig der er sindssyg og bare ikke selv kan se det 

Kender en som lige har stået i det samme som dig og den eneste løsning der var er at flytte fra ham. Psykologen sagde at han var psykisk syg. Men han benægter det og alt er altid hendes skyld. Han er sød og charmerende over for andre og den perfekte mand. Men hjemme er han manipulerende og psykisk ustabil og udfører psykisk vold mod hende, får hende langsom pillet ned og får hende der hvor han ville have hende mv.

det er ikke dig der er noget galt med, det er ham. Du kan bare ikke se det for han giver dig skyld følelse. Du er bedre tjent alene. 

Anmeld Citér

15. oktober 2019

ErDuHerIkkeSnart

Mennesker vil nu og da næsten gøre hvad som helst, for at tro på kærligheden. Det lyder som om, du har overhørt alarmklokker så længe, at du ikke er i stand til at se hvor alvorligt du lader dig behandle.

1) Nej, det kan ikke være at “det pludselig går over og han ændret sig”. Stop!

2) Nej, han er ikke en god far og mand når I har gode perioder. En god far behandler ikke sit barns mor og sin partner med nedværdigelse, ydmygelse og manglende respekt. Nogensinde!

Kom så ud af vagten - med mindre du gerne vil vise dit barn, at det er ok at lade sig trampe på og at man i en familie gerne må behandle hinanden som skidt! 

Anmeld Citér

15. oktober 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det er også som om at når jeg snakker med andre om deres mænd/kærester, så nikker de genkende til at de selv står for det hele og kæresterne ikke er særligt initiativtagende eller deltagende. Og nogle gange siger grimme ting når de skændes. Så jeg er også bare vildt i tvivl om det her bare ER sådan det er i et forhold med op og nedture. Er så bange for at jeg aldrig finder en bedre mand og VÆRST af alt måske ikke skal have flere børn 

Worst case scenario: Måske finder du ikke en bedre mand. Måske får du ikke flere børn. Men hvor meget skal man leve med - og lade sit barn leve med - fordi man vil have flere børn og en mand i sit liv? Kan du se dig selv få flere børn med ham - og stå i en endnu mere udsat position med endnu flere uskyldigt medvirkende? Intet bliver jo bedre af, at du sætter flere børn i verden med ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.