Øjenkontakt til jeres spædbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Mira0911

Der er så mange der køre på mig psykisk, at de kan slet ikke få øjenkontakt med vores datter, og jeg ved ikke hvad.. Og folk siger til mig at det er omsorgssvigt ikke at kunne have kontakt med barnet... Og det er folk fra min familie der siger sådan til mig..

Jeg fik min sp ud., og hun sagde, hvor "Din familie det fra"....

Min mor er med til at køre mig ned med nakken... Hun siger jeg ikke kan passe mit barn osv...

Det var så min mor der ikke kunne passe hendes børn...

Min mor kan ikke klare at jeg selv kan passe mit barn... Hvis hun kan komme afsted med det, vil hun gøre alt for at få min datter tvangsfjernet fra mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Berg

Dutte84 skriver:

Der er så mange der køre på mig psykisk, at de kan slet ikke få øjenkontakt med vores datter, og jeg ved ikke hvad.. Og folk siger til mig at det er omsorgssvigt ikke at kunne have kontakt med barnet... Og det er folk fra min familie der siger sådan til mig..

Jeg fik min sp ud., og hun sagde, hvor "Din familie det fra"....

Min mor er med til at køre mig ned med nakken... Hun siger jeg ikke kan passe mit barn osv...

Det var så min mor der ikke kunne passe hendes børn...

Min mor kan ikke klare at jeg selv kan passe mit barn... Hvis hun kan komme afsted med det, vil hun gøre alt for at få min datter tvangsfjernet fra mig...

Det var dog en dejlig familie du har.

Tro på dig selv, du er god nok!

Min svigermor bliver også ved med at sige at der ikke er nok næring i min mælk og hvorfor jeg dog ikke starter med at give mme. Bare fordi der kun gik 2,5 time mellem amningerne da vi var på besøg hos dem. Mokke!!!

Anmeld

21. oktober 2009

Mira0911

Berg skriver:

Det var dog en dejlig familie du har.

Tro på dig selv, du er god nok!

Min svigermor bliver også ved med at sige at der ikke er nok næring i min mælk og hvorfor jeg dog ikke starter med at give mme. Bare fordi der kun gik 2,5 time mellem amningerne da vi var på besøg hos dem. Mokke!!!

Det er træls nogen familier skal være sådan... Jeg snakker max med min mor 1 gang om måneden... Gider slet ikke høre på hende...

For det er ikke andet end L*** hun lukker ud...

Hun er slet ikke tilfreds med at jeg kan tage vare på et barn og hun ikke kunne....

Anmeld

21. oktober 2009

SaNiNa

På et tidspunkt var jeg osse bange fordi nicklas ikke rigtig ville holde øjnkontakt, men så sagde min sp at jeg ikke skulle være bange for så længe jeg bare fik lidt øjnkontakt var alt iorden. nu er han 4 måneder og mor er ikke så interessant mere dog har vi meget øjnkontakt når vi puslet.

Anmeld

21. oktober 2009

Betina88

Anna-jonas skriver:

Altså, så små bebser kan jo ikke holde øjenkontakt særligt længe af gangen..............så undviger de, ved at kigge væk eller virre med hovedet. Det betyder som regel at de vil have lidt ro nu. Men få en tid hos lægen så i lige kan få ham tjekket. Der er jo ingen grund til at være unødigt urolig.

Okai .. Jeg ringede til lægen , og selvfølgelig ku' vi ikk' komme igennem .. En eller anden kvinde sa'e at opkaldet ku' ikk' gennemføres .. Prøv venligst igen senere .. Og det irriterede mig grusomt .. Så jeg ringer til min kærestes læge i morgen og snakker med ham ,..

Men jeg skriver , hva' han ha' sagt ..

Anmeld

21. oktober 2009

anna-jonas

Eller prøv sundhedsplejersken.........................hun er nok nemmere at få fat i.

Anmeld

21. oktober 2009

Betina88

Sanne og Nicklas skriver:

På et tidspunkt var jeg osse bange fordi nicklas ikke rigtig ville holde øjnkontakt, men så sagde min sp at jeg ikke skulle være bange for så længe jeg bare fik lidt øjnkontakt var alt iorden. nu er han 4 måneder og mor er ikke så interessant mere dog har vi meget øjnkontakt når vi puslet.

Phillip ka' slet ikk' ligge stille , mens jeg pusler ham ,.. Og han kigger heller ikk' på mig .. Han kigger nærmest op mod vægen ..

Anmeld

21. oktober 2009

SaNiNa

Betina88 skriver:

Phillip ka' slet ikk' ligge stille , mens jeg pusler ham ,.. Og han kigger heller ikk' på mig .. Han kigger nærmest op mod vægen ..

Har du slet ikke bare lidt øjnkontakt med ham i løbet af dagen deter jo som regl ikke min de første par måneder men ganske korte øjeblikke.

Anmeld

22. oktober 2009

CarinaSB

Noah er rigtig god til at få øjnkontakt .. vi fik ros for det sidst sp var her

Anmeld

22. oktober 2009

Betina88

Sanne og Nicklas skriver:

Har du slet ikke bare lidt øjnkontakt med ham i løbet af dagen deter jo som regl ikke min de første par måneder men ganske korte øjeblikke.

Jo , det ha' jeg .. Men det er osse meget kort ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.