Egoistisk kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2019

LSS

Soonmom skriver:

En 6 årige har næppe brug for at sove med sine forældre, så giver man det nærhed om dagen. 

Nå. Okay. Sådan ser jeg ikke på det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

En 6 årige har næppe brug for at sove med sine forældre, så giver man det nærhed om dagen. 

Har du delebørn? 

Jeg har 2, på 4 og 7år. De sover på deres værelser i egne senge. Pånær første dag hjemme efter en uge hos far, og sidste dag inden vi skal undvære hinanden i en uge igen. De har selv ytret behov for at føle dem tættere på mig de aftener , så det er en aftale vi har lavet og der fungerer perfekt. Dog skiller det ikke min kæreste og jeg fra hinanden. Hvis han er hjemme, sover de på madrasser ved siden af os, hvis han er på job (som han er halvdelen af tiden) får de lov at sove oppe i sengen ved mig - fordi vi stadig godt kan være der alle 3, lidt endnu.  

Anmeld Citér

9. august 2019

Soonmom

Mor11 skriver:

Har du delebørn? 

Jeg har 2, på 4 og 7år. De sover på deres værelser i egne senge. Pånær første dag hjemme efter en uge hos far, og sidste dag inden vi skal undvære hinanden i en uge igen. De har selv ytret behov for at føle dem tættere på mig de aftener , så det er en aftale vi har lavet og der fungerer perfekt. Dog skiller det ikke min kæreste og jeg fra hinanden. Hvis han er hjemme, sover de på madrasser ved siden af os, hvis han er på job (som han er halvdelen af tiden) får de lov at sove oppe i sengen ved mig - fordi vi stadig godt kan være der alle 3, lidt endnu.  

Jeg tænker klart det er forældrenes behov og forældrene der gør det til deres børns behov og det er lidt trist synes jeg. Særligt for ens parforhold 

Anmeld Citér

9. august 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Soonmom skriver:

Jeg tænker klart det er forældrenes behov og forældrene der gør det til deres børns behov og det er lidt trist synes jeg. Særligt for ens parforhold 

Haha, ja du må jo tænke hvad du vil jeg vil 100% helst være uden ungerne i soveværelset, og sommetider prøver jeg at "glemme det" med vilje for at se om vi kan fase det ud. Men især den store er meget opmærksom på vores fredags og torsdags aftale han er en følsom fyr og jeg kan helt ærligt ikke se hvorfor jeg skulle nægte ham at sove i vores rum de dage, hvis det er vigtigt for ham. Der går netop ikke noget fra hverken mig eller min kæreste når vi gør det som vi gør, vi sover jo stadig sammen selvom ungerne ligger på madrasser på gulvet.  

Anmeld Citér

9. august 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Soonmom skriver:

Så du har ikke dele børn? Og du forstår eller vil ikke forstå at børn (selv i 6 års alderen), kan have behov for at sove sammen med deres forældre? Faktisk underkender du at børn kan have det behov. MEN du mener det er helt reelt at voksne kan have det behov, og at det skal komme før børns............

Anmeld Citér

9. august 2019

LSS

Soonmom skriver:

Jeg er glad for jeg ikke er dit barn  tænk at have brug for sin mor en eller anden given aften/nat, og bare sove sammen med hende og så bliver man afvist fordi det “ikke er barnets behov”. Jeg er mildest talt chokeret. 

Anmeld Citér

9. august 2019

LSS

Mom skriver:

Så du har ikke dele børn? Og du forstår eller vil ikke forstå at børn (selv i 6 års alderen), kan have behov for at sove sammen med deres forældre? Faktisk underkender du at børn kan have det behov. MEN du mener det er helt reelt at voksne kan have det behov, og at det skal komme før børns............

Jeg er meget enig med dig

Anmeld Citér

9. august 2019

B&J

Jeg ved ikke hvem der kører på hvem jeg er ikke hjemme ved jer men hvis i ønsker et forhold helt ærligt så skal i lære at snakke med hinanden eller få hjælp så i kan lærer det.

man skal være der for hinanden

Hjælpe hinanden

husk kærligheden til hinanden 

Anmeld Citér

9. august 2019

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Soonmom skriver:

Mennesket er flok dyr, så selvfølgelig har børn behov for tryghed, som f.eks at sove med deres forældre... hvorfor sover voksne så sammen?

Anmeld Citér

9. august 2019

321

Profilbillede for 321
Soonmom skriver:

så Behovet for at sove sammen med en anden opstår først når man er blevet voksen ? Som min den ældste spurgte om forleden, hvorfor sover de voksne sammen når børn skal sove alene?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.