Egoistisk kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.605 visninger
31 svar
189 synes godt om
9. august 2019

Stj

Er så træt af min kæreste �� han køre så meget psykisk på mig  

Idag er specielt en rigtig lorte dag 

Det startede imorges hvor han ikke gad stå op, han var gået i seng kl 12. Da han endelig stod op sad han og hang ved bordet. Rigtig mut. 

Han var sur over jeg var gået ovenpå med min ældste ( 6 år,) og sov sammen med ham 

Den kørte han længe på at han jo aldrig får lov og sove ved mig og bla bla ( min søn havde lige været en uge ved morfar og efterfølgende på weekend ved hans far, så han manglede den tryghed ) 

Jeg mødte på arbejde 7:30-15 og hjem og hente 3 børn rydde op og lave aftensmad til kl 17:45 hvor min kæreste kommer hjem som har hentet hans datter 200 km væk. 

Jeg er træt. Jeg er såååååå træt. 

.har nu lagt mig i sofaen fordi jeg simpelthen er ved og falde i søvn, hvortil min kæreste kommer op og siger .har du bare lagt dig der? Hvorfor har du ikke taget af bordet, det takken man får for at ha kørt bil i 4 timer 

Hvortil jeg svarede at jeg altså også har haft en travl dag. Hvor han så siger det er altså ikke nogle konkurrence om hvem der har haft det hårdeste Signe. nu synes jeg simpelthen.ikke du er fair 

Er så træt og samtidig så ked af at han viser så lidt respekt for mig ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2019

Babilooo

Stj skriver:

Er så træt af min kæreste �� han køre så meget psykisk på mig  

Idag er specielt en rigtig lorte dag 

Det startede imorges hvor han ikke gad stå op, han var gået i seng kl 12. Da han endelig stod op sad han og hang ved bordet. Rigtig mut. 

Han var sur over jeg var gået ovenpå med min ældste ( 6 år,) og sov sammen med ham 

Den kørte han længe på at han jo aldrig får lov og sove ved mig og bla bla ( min søn havde lige været en uge ved morfar og efterfølgende på weekend ved hans far, så han manglede den tryghed ) 

Jeg mødte på arbejde 7:30-15 og hjem og hente 3 børn rydde op og lave aftensmad til kl 17:45 hvor min kæreste kommer hjem som har hentet hans datter 200 km væk. 

Jeg er træt. Jeg er såååååå træt. 

.har nu lagt mig i sofaen fordi jeg simpelthen er ved og falde i søvn, hvortil min kæreste kommer op og siger .har du bare lagt dig der? Hvorfor har du ikke taget af bordet, det takken man får for at ha kørt bil i 4 timer 

Hvortil jeg svarede at jeg altså også har haft en travl dag. Hvor han så siger det er altså ikke nogle konkurrence om hvem der har haft det hårdeste Signe. nu synes jeg simpelthen.ikke du er fair 

Er så træt og samtidig så ked af at han viser så lidt respekt for mig ��

Det lyder som om han savner dig. Og hvis I har været børnefri har I vel kunne sove sammen.?

Og ja det er da mega hårdt at kære 4 timer. Så var jeg også blevet provokeret af ikke at kunne hjælpes ad med oprydning. 

Jeres kommunikation lyder skæv. Men han luder da ikke nødvendigvis egoistisk.? 

Anmeld Citér

9. august 2019

LSS

Jeg synes modsat svaret ovenover IKKE at det lyder som om han savner dig. Jeg synes han lyder som et egoistisk fjols. Intet mindre. 

“Det er takken for at have kørt bil i 4 timer” - hvad tror han du er? Hans tjener?

Anmeld Citér

9. august 2019

Babilooo

LSS skriver:

Jeg synes modsat svaret ovenover IKKE at det lyder som om han savner dig. Jeg synes han lyder som et egoistisk fjols. Intet mindre. 

“Det er takken for at have kørt bil i 4 timer” - hvad tror han du er? Hans tjener?

...hvad betyder “du sover aldrig med mig” hvis ikke at han savner hende.

han har kørt 4 timer og hun har hentet tre børn. Det er ca lige hårdt... dog vil jeg næste påstå bilen er værst. Hvorfor skal hun så bare sove på en sofa. Man kan da hjælpes ad? Jeg ligger mig sku heller ikke ned bare og sover med et bombet lokum. 

Anmeld Citér

9. august 2019

LSS

Tjullehej skriver:

...hvad betyder “du sover aldrig med mig” hvis ikke at han savner hende.

han har kørt 4 timer og hun har hentet tre børn. Det er ca lige hårdt... dog vil jeg næste påstå bilen er værst. Hvorfor skal hun så bare sove på en sofa. Man kan da hjælpes ad? Jeg ligger mig sku heller ikke ned bare og sover med et bombet lokum. 

Fordi hun sov med hendes barn en gang fordi det havde brug for hende  ens børn kommer altså i første række. 

Anmeld Citér

9. august 2019

Soonmom

Jeg forstår ikke den der med "det er takken for at have kørt bil i 4 timer" - det er da hans eget barn han har hentet? Eller misforstår jeg noget? Han har vel også været på job? 

Jeg kan godt forstå han er skuffet over at du ikke sover med ham, det ville jeg også være hvis det var min kæreste, men igen ville det også være mærkeligt for vi sover altid sammen (og så synes jeg også det er mærkeligt at sove sammen med et så stort barn, det må da have lært at sove selv?) 

Jeg synes også det lyder som om du måler og vejer hvem der laver mest, og det gør i måske begge to og det er farligt for et forhold

Anmeld Citér

9. august 2019

Babilooo

LSS skriver:

Fordi hun sov med hendes barn en gang fordi det havde brug for hende  ens børn kommer altså i første række. 

Hvis der er tale om en gang ville man nok ikke bruge ordet aldrig.

og selvfølgelig kommer barnet først. Men det ville ikke være et problem hvis der havde været nærhed mens barnet havde været væk. Det er noget i forhold til kommunikationen og relationen der er galt. Men jeg gætter på at begge parter har en andel i det. 

Anmeld Citér

9. august 2019

LSS

Soonmom skriver:

Jeg forstår ikke den der med "det er takken for at have kørt bil i 4 timer" - det er da hans eget barn han har hentet? Eller misforstår jeg noget? Han har vel også været på job? 

Jeg kan godt forstå han er skuffet over at du ikke sover med ham, det ville jeg også være hvis det var min kæreste, men igen ville det også være mærkeligt for vi sover altid sammen (og så synes jeg også det er mærkeligt at sove sammen med et så stort barn, det må da have lært at sove selv?) 

Jeg synes også det lyder som om du måler og vejer hvem der laver mest, og det gør i måske begge to og det er farligt for et forhold

Ville du ikke sove med dit barn hvis det havde brug for dig? 

Anmeld Citér

9. august 2019

Abracadabra

Er I ikke bare 2 ret fortravlede mennesker, som begge er udmattede efter en lang uge? Jeg synes ikke, at han ‘kører psykisk’ på dig eller lyder specielt egoistisk. Men I lyder begge ret flade. I morgen bliver sikkert lidt bedre. 

Anmeld Citér

9. august 2019

Soonmom

LSS skriver:

Ville du ikke sove med dit barn hvis det havde brug for dig? 

En 6 årige har næppe brug for at sove med sine forældre, så giver man det nærhed om dagen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.