Hej
Jeg skriver herinde da jeg har brug for andres syn på sagen da jeg ikke på nuværende tidspunkt ønsker at inddrage nogle jeg kender.
Sagen er den, at min kæreste har været mig utro for Ca 3 mdr siden. Vi blev kærester i maj sidste år og jeg blev gravid i januar i år. Siden jeg blev gravid blev jeg meget følelses mæssigt påvirket, og skubbede min kæreste væk. Jeg blev i tvivl om mine følelser for ham og om vi skulle flytte sammen som vi var ved at planlægge. Det endte med jeg udskød at vi skulle flytte sammen pga jeg var så i tvivl om det hele. Jeg gjorde det klart for ham at jeg næsten var sikker på det var pga hormonerne at mine følelser svingede sådan, og at jeg ikke ville gå fra ham uanset, medmindre mine følelser for ham ikke blev bedre efter fødslen. Dette virkede han forstående overfor men også frustreret.
Der var derfor en afstand mellem os nogle måneder, men vi var stadig kærester. Vi skulle til karneval med nogle venner i maj men jeg blev hjemme pga jeg nu var gravid. Det ender med at min kæreste er mig utro den aften da de er i byen efter karneval. Han er utro med en af hans venners veninder som han har været lun på før. De ses til fælles fester hos deres fælles venner. Gennem disse venner får jeg at vide at han har været utro med hende den aften i deres hus, hvor de sov på sofaen i stuen, min veninde sov i andet rum, og de to andre af min kærestes venner sov i deres soveværelse.
Jeg stolede på ham og derfor så jeg ikke noget problem i at lade ham feste med dem. At han er utro med hende den aften er et stort chok for mig da jeg slet ikke så ham som en der kunne være utro.
Jeg vælger at tilgive ham for dette utroskab, fordi han virkede oprigtig ked af det og fordi han følte jeg havde skubbet ham helt væk og at han følte det var slut mellem os da jeg havde sagt mine følelser var væk for ham.
Vi prøver at komme videre i forholdet, og mine følelser for ham er normale igen så jeg er sikker på der har været hormonerne der har drillet mig.
Nu har jeg dog rigtig svært ved at stole på ham. Også fordi jeg finder ud af at denne pige han har været utro med, har han skrevet med sidste år i september fordi jeg har set en SMS de har skrevet sammen. Her flirter han tydeligvis med hende. Og der var vi kærester og havde ingen problemer i forholdet. Så det gør at jeg faktisk føler at han har været følelses mæssigt utro hele forholdet igennem. Og han har også skrevet med hende og prøvet at mødes med hende efter de var utro, hvilket han undskylder med at det var fordi han var bange for ar hun ville sige noget til mig. Den hopper jeg dog ikke på. Og jeg bliver så sent som her til aften irriteret på ham fordi han fik fri kl. 16.30 hvor han herefter tager til træning og derefter skal han også liiige mødes med en ven, så han ender med først at komme hjem her kl. 19.45. Jeg bliver indelukket fordi jeg får tanker om at jeg ikke ved om jeg kan stole på ham, eller om han kan finde på at være utro igen og når han så kommer så sent hjem tigger det min usikkerhed.
Jeg har sagt til mig selv at jeg har tilgivet ham og at jeg så burde slippe min usikkerhed for ham. Men det er ikke så let og der er rigtig træls at jeg bliver så usikker på ham når han så kommer sent hjem eller ikke pririotere mig.
Jeg er bange for at han kun er sammen med mig fordi vi skal have et barn. Han virker meget glad for mig men det gjorde han også da han var utro og skrev med en anden og der havde jeg slet ingen mistanke om noget
Kom med jeres tanker, råd, eller hvad i har på hjertet når i læser dette, det kan måske hjælpe mig lidt på vej da jeg er helt alene med disse tanker da jeg har valgt ikke at inddrage familie og veninder da jeg simpelthen er så flov over alt dette