Klamydia test - er der en læge eller andre der kan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Er du læge? 

Jeg har altid fået at vide af flere forskellige læger at klamydia ikke kan ligge i dvale i kroppen. At den bryder ud efter 14 dage fra smitte (hvis man får symptomer vel at mærke) men den vil slå positivt ud altid hvis man er smittet. 

Ja klamydia kan ligge i dvale i flere år. 

En simpel google søgning, viser flere læger, der siger det samme. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Ja klamydia kan ligge i dvale i flere år. 

En simpel google søgning, viser flere læger, der siger det samme. 

Som sagt så har jeg selv fået at vide af andre læger st det ikke kan ligge i dvale.

men at man derimod kan være det man kalder rask smittebærer. Altså en der er smittet og smitter. Men ikke har symptomer.

Men ikke at man kan teste negativt og pludselig så positivt uden at have været sammen med en. Kun st man altid tester positivt hvis man er smittet 

Anmeld Citér

1. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Er du læge? 

Jeg har altid fået at vide af flere forskellige læger at klamydia ikke kan ligge i dvale i kroppen. At den bryder ud efter 14 dage fra smitte (hvis man får symptomer vel at mærke) men den vil slå positivt ud altid hvis man er smittet. 

Ja. Er du?

Du kan eventuelt gå en tur forbi google, der siges det samme. Med mindre du selv mener at 10+ år på et medicinstudie er mindre pålideligt end din egen opfattelse af “forskellige læger”. Det er rigtig fint at have en opfattelse selv, men et er at give en påstand uden et belæg, andet er at guide andre i noget som omhandler et heldbred, som man ikke har selv undersøgt. 

Jeg håber at du finder din google søgning, og ikke fremadrettet giver upålidelig information til en som har et reelt spørgsmål om en sygdom.

God weekend.  

Anmeld Citér

1. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Ja. Er du?

Du kan eventuelt gå en tur forbi google, der siges det samme. Med mindre du selv mener at 10+ år på et medicinstudie er mindre pålideligt end din egen opfattelse af “forskellige læger”. Det er rigtig fint at have en opfattelse selv, men et er at give en påstand uden et belæg, andet er at guide andre i noget som omhandler et heldbred, som man ikke har selv undersøgt. 

Jeg håber at du finder din google søgning, og ikke fremadrettet giver upålidelig information til en som har et reelt spørgsmål om en sygdom.

God weekend.  

Okay slap lige af. Jeg spurgte som er reelt spørgsmål om du er læge og ikke som en provokation. Også fortæller jeg hvad andre læger individuelt altid har fortalt mig. 

Jeg kommer ikke med nogen påstande overhovedet. Jeg fortæller hvad uddannede læger har fortalt mig.

Så igen. Slap lige af engang.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.