Jeg har lige været igennem flere dages helvede. Jeg har fundet ud af jeg er uønsket gravid og er nødt til at få en abort(ønsker ikke at uddybe)
I den forbindelse skulle jeg testet for klamydia som standard. Den kom tilbage positiv fra lægen. Jeg er blevet testet negativ af flere omgange i forbindelse med barnløshed behandling - først i 2010 og sidst i 2015. Jeg har ikke haft andre partner end min mand, og dermed har jeg ikke været i smitterisiko i mange mange mange år - vi snakker i hvert fald 10 år.
Min mand skal nu også testet, han har lovet på sine børns liv, at han ikke har været utro. Jeg er den første kvinde han har været sammen med, så han kan ikke have haft det inden forholdet. Vi fik svaret i dag, og købte to hjemmetest til mig(bestilte en til ham), og vi bestilte en tid til ham ved lægen.
Begge mine test herhjemme er negative.
Hvad er chancen for, at svaret fra lægen er ukorrekt? Jeg står som sagt med 2 negative hjemmetest, og intet indikerer at jeg kan været blevet smittet. Jeg ved min mand selvfølgelig skal testes - men jeg tror virkelig på ham, når han siger, han ikke har været utro. Og jeg kender jo min egen historik, og jeg har ikke været sammen med andre i meget lang tid.
Man kan da ikke testet negativt over flere år, for så 10 år senere at teste positiv vel? Det kan ikke lægge i dvale så længe, og selvom det ligger i dvale kan man vel stadig spore det i test ved lægen ikke?
Håber der er en kyndig person derude....Hvos det har ligget i dvale så længe, skal mine børn så testes? For så har jeg haft det under begge mine graviditet også.
Anmeld
Citér