Flyttet fra hinanden, men ser stadig hinanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2019

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Men det øjeblik en sød kvinde tilbyder sig - og tilbyder et håb om et bedre parforhold uden drama - så springer han da på hende! Hvis kærligheden til dig ikke er større, og han er SÅ negativ omkring en eventuel fremtid med dig, samtidig med, at han jo faktisk gerne vil et forhold (ellers sås I jo ikke hele tiden), så er jeres dage talte. 

du har fat i nået der, for et eller andet sted ville han jo gerne have et forhold, for ellers sås man jo ikke så meget, men samtidigt med det, er han snot forvirret hvor vidt frem tiden er med mig.

han får tit kolde fødder hvad mig omhandler og evt ordet kærester igen, man han siger, at han heller ikke er klar til at vælge mig fra. men så vi tilbage til det du skriver, "indtil en anden byder sig, uden drama" ..  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2019

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Selvom han virker som en paphat og det lyder som dårlige undskyldninger med det halve år, så har han dog trods alt sagt at han godt ved du ikke venter på ham.

Det ligger lige til højrebenet at du IKKE skal vente på nogen måde. Du skal tage det som om at forholdet er slut og HVIS der mod al forventning skulle ske noget andet på den længere bane, så må du forholde dig til det.

Ja, nemlig. sådan har jeg os tænkt over den, men så får jeg afvide, at han ikke er klar til at give afkald på mig. den tolker jeg ikke positivt, den tolker jeg til, at når han bliver det, bliver jeg kastet langt væk, feks, hvis der skulle dukke en anden op.

Anmeld Citér

13. maj 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Ja, nemlig. sådan har jeg os tænkt over den, men så får jeg afvide, at han ikke er klar til at give afkald på mig. den tolker jeg ikke positivt, den tolker jeg til, at når han bliver det, bliver jeg kastet langt væk, feks, hvis der skulle dukke en anden op.

Det må han jo så selv ligge og rode med når han kommer med vattede udmeldinger. Du må gøre dit og så må han jo tage konsekvensen af sit valg. 

Anmeld Citér

13. maj 2019

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Det må han jo så selv ligge og rode med når han kommer med vattede udmeldinger. Du må gøre dit og så må han jo tage konsekvensen af sit valg. 

Ja, men mangler simpelthen styrken til at holde ved det, jeg er simpelthen så blød og forstår faktisk ikke helt hvorfor

Anmeld Citér

13. maj 2019

asphodel

Anonym skriver:

Ja, men mangler simpelthen styrken til at holde ved det, jeg er simpelthen så blød og forstår faktisk ikke helt hvorfor

Har du en veninde eller familiemedlem som kan være din støtte? En som du kan læne dig op af, og hvis du rækker efter telefonen for at sende en sms til din eks, så siger hun NEJ og holder dig fast i at gøre hvad der er bedst for dig? Hvis du selv mangler styrken til stå fast, så involver nogen der kan hjælpe dig, og som du skal stå til ansvar overfor, hvis du falder i.

Anmeld Citér

13. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor er det, at vi kvinder gerne "venter"?

hvorfor er vi ikke bare ligesom dem? (selvom jeg bestemt ikke er tilhænger af, at man leger med andre)

Hvordan har du det dagen i dag? og hvordan kommer du videre i hverdagen? har i børn sammen?

Ja ville ønske det var så nemt. 

Vi har et barn sammen, og det er mega svært at kommunikere, når man som jeg, sider som den efterladte. 

Anmeld Citér

13. maj 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Du har så evig ret, men mit hjerte siger nået andet og min hjerne siger KOM VÆK,  

Tager mig selv i nogen gange og føle hvad det er jeg byder mig selv, hvis han ville mig, havde han vidst det på en anden måde end at hele tiden tro, at vi skal have sex.

Hvorfor kan jeg ikke finde styren og så farvel?

Som du nok kan regne ud, har jeg ikke slettet nået som helst, vi snakker storset sammen hverdag.

Jeg tænker lidt, at du skal prøve at ændre den opfattelse, du har af dig selv.

Lige nu fortæller du dig selv en historie om, at du er sådan en, der ikke kan finde styrken. 

Nogle gange er det sværeste at tage beslutningen. Når først beslutningen er taget, bliver det lettere. Når man ikke længere tænker "skal, skal ikke".

Jeg har selv hængt i et limbo med en mand, der ikke kunne vælge mellem mig og en anden kvinde.

Jeg vidste godt, at jeg ikke skulle være sammen med ham, men jeg lod tiden gå uden at tage en beslutning.

Da jeg endelig tog beslutningen og fik ham helt ud af mit liv, så blev det lettere. 

Og jeg ville ønske, jeg ikke havde ventet så længe.

Det kan godt være, han siger, han ikke er klar til at give slip på dig, men det kan han blive nødt til. Det er hans problem.

Hvad ønsker du dig af fremtiden? - børn ?

Så længe du ikke har givet slip på tanken om, at du måske skal være sammen med ham, så er der ikke rigtigt plads til noget nyt.

Som en anden skriver - kan du ikke alliere dig med en veninde eller søster, som kan hjælpe dig med at holde fast i, at du skal videre med dit liv.

Anmeld Citér

14. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja ville ønske det var så nemt. 

Vi har et barn sammen, og det er mega svært at kommunikere, når man som jeg, sider som den efterladte. 

Ja, det må godt nok være svært.

Hvordan kommer du igennem hverdagen?

gode råd?

Anmeld Citér

14. maj 2019

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Jeg tænker lidt, at du skal prøve at ændre den opfattelse, du har af dig selv.

Lige nu fortæller du dig selv en historie om, at du er sådan en, der ikke kan finde styrken. 

Nogle gange er det sværeste at tage beslutningen. Når først beslutningen er taget, bliver det lettere. Når man ikke længere tænker "skal, skal ikke".

Jeg har selv hængt i et limbo med en mand, der ikke kunne vælge mellem mig og en anden kvinde.

Jeg vidste godt, at jeg ikke skulle være sammen med ham, men jeg lod tiden gå uden at tage en beslutning.

Da jeg endelig tog beslutningen og fik ham helt ud af mit liv, så blev det lettere. 

Og jeg ville ønske, jeg ikke havde ventet så længe.

Det kan godt være, han siger, han ikke er klar til at give slip på dig, men det kan han blive nødt til. Det er hans problem.

Hvad ønsker du dig af fremtiden? - børn ?

Så længe du ikke har givet slip på tanken om, at du måske skal være sammen med ham, så er der ikke rigtigt plads til noget nyt.

Som en anden skriver - kan du ikke alliere dig med en veninde eller søster, som kan hjælpe dig med at holde fast i, at du skal videre med dit liv.

Du siger mange gode ting, måske jeg lige skulle tænke lidt på dem.

Jeg ønsker en stabil, glad og velfungerende hverdag, hvor man snakker ordentlig til hinanden og støtter hinanden,  men det kan ikke ske, når en kæmper og den anden blot læner sig tilbage.

eller...

er det måske bare i bund og grund tryghed? fordi det nemmere og finde tilbage end det ukendte.

FOR jeg kan jo ikke være sikker på, om vi overhovedet vil få det bedre sammen, når vi er så forskellige

JEG ER FORVIRRET..

Anmeld Citér

14. maj 2019

Anonym trådstarter

asphodel skriver:

Har du en veninde eller familiemedlem som kan være din støtte? En som du kan læne dig op af, og hvis du rækker efter telefonen for at sende en sms til din eks, så siger hun NEJ og holder dig fast i at gøre hvad der er bedst for dig? Hvis du selv mangler styrken til stå fast, så involver nogen der kan hjælpe dig, og som du skal stå til ansvar overfor, hvis du falder i.

Ja, det har jeg, men det fungere bare ikke så godt, for hvis jeg så tager mig selv i nakken og ikke tager kontakt til ham, så kontakter han mig..

Det hele er simpelthen så forvirrende.. HAN gør det forvirrende..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.