Anonym skriver:
Du har så evig ret, men mit hjerte siger nået andet og min hjerne siger KOM VÆK,
Tager mig selv i nogen gange og føle hvad det er jeg byder mig selv, hvis han ville mig, havde han vidst det på en anden måde end at hele tiden tro, at vi skal have sex. 
Hvorfor kan jeg ikke finde styren og så farvel? 
Som du nok kan regne ud, har jeg ikke slettet nået som helst, vi snakker storset sammen hverdag. 
Jeg tænker lidt, at du skal prøve at ændre den opfattelse, du har af dig selv.
Lige nu fortæller du dig selv en historie om, at du er sådan en, der ikke kan finde styrken.
Nogle gange er det sværeste at tage beslutningen. Når først beslutningen er taget, bliver det lettere. Når man ikke længere tænker "skal, skal ikke".
Jeg har selv hængt i et limbo med en mand, der ikke kunne vælge mellem mig og en anden kvinde.
Jeg vidste godt, at jeg ikke skulle være sammen med ham, men jeg lod tiden gå uden at tage en beslutning.
Da jeg endelig tog beslutningen og fik ham helt ud af mit liv, så blev det lettere.
Og jeg ville ønske, jeg ikke havde ventet så længe.
Det kan godt være, han siger, han ikke er klar til at give slip på dig, men det kan han blive nødt til. Det er hans problem.
Hvad ønsker du dig af fremtiden? - børn ?
Så længe du ikke har givet slip på tanken om, at du måske skal være sammen med ham, så er der ikke rigtigt plads til noget nyt.
Som en anden skriver - kan du ikke alliere dig med en veninde eller søster, som kan hjælpe dig med at holde fast i, at du skal videre med dit liv.