Flyttet fra hinanden, men ser stadig hinanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2019

Anonym trådstarter

Maricella skriver:

Jeg har været der. Godt nok i et forhold uden børn.

Er år i limbo, hvor jeg var bolleven og bare ventede.. håbede.. da jeg var så psykisk nedbrudt at jeg knap kunne noget, sagde jeg at jeg ikke kunne det mere. Så ville han godt være kærester igen. Eller "weekend-kærester" så fortsatte det noget tid. Intet ændrede sig. Så fandt han en ande og droppede mig for en periode. Det gik så ikke. Efter et par mdr fandt vi sammen igen (han var jo en good guy, helt inde i, og jeg savnede ham) men til sidst indså jeg at jeg aldrig ville være andet end bekvem sex. Så jeg skred. Beste beslutning nogensinde.  Ærgerligt at jeg brugte to år på at finde frem til det.

Det lyder virkelig som det jeg befinder mig i.

"Vi skal stadig selv bestemme, hvad vi bruger vores weekender på"

"Jeg kan godt lide, at når det hele bliver lidt for meget, kan jeg tage til mig selv"

"Jeg synes det noget god sex"

"Jeg kigger ikke efter andre, det har jeg ikke tid til"

"nu må du ikke misforstå noget"

"synes også vi har det godt sådan her"

Armen det er bare nogle af de sætninger, jeg høre på..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Man tror at der bliver noget, fordi hans signaler er SÅ forskellige konstant, men i sidste ende er det nok mig selv der bliver såret, når han efter snart 2mdr, stadig ikke ved hvad han ville.

Du får det meget bedre, jeg tør faktisk godt love det, hvis du finder lidt styrke (ved godt det er nemmere sagt end gjort) og selv træffer valget om at stoppe med ham.

Mænd tænker sjældent, 'wauw hun ventede på mig, hende der er guld værd' som oftest trækker man bare tiden indtil man finder noget mere nyt og spændende. Han ved jo du står klar, så han har ingen grund til frygt for at miste. Meeen det kunne jo være det var ham der skulle ende med at føle sig lidt ubetydelig Og man føler sig sgu ret sej efter lidt tid, når man står op for sig selv og ikke lader en mand styre hele ens væsen

Håber du snart får ro på det hele... kram

Anmeld Citér

9. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du får det meget bedre, jeg tør faktisk godt love det, hvis du finder lidt styrke (ved godt det er nemmere sagt end gjort) og selv træffer valget om at stoppe med ham.

Mænd tænker sjældent, 'wauw hun ventede på mig, hende der er guld værd' som oftest trækker man bare tiden indtil man finder noget mere nyt og spændende. Han ved jo du står klar, så han har ingen grund til frygt for at miste. Meeen det kunne jo være det var ham der skulle ende med at føle sig lidt ubetydelig Og man føler sig sgu ret sej efter lidt tid, når man står op for sig selv og ikke lader en mand styre hele ens væsen

Håber du snart får ro på det hele... kram

Jeg gad virkelig godt finde den styre, og vende båden, og lade ham "sejle" i hans egen båd, som du siger, han ved nøjagtig at jeg venter, og har fundet ud af, at når han begynder at komme lidt i tvivl, vil han "snak" som ender med, at han får ud af hvor jeg står henne, og så lever han lidt længere på den.

Jeg bruger SÅ meget energi, på at tænke på ham, behage ham, penge på at besøge ham, tid, og føler faktisk ikke rigtig at jeg får nået igen, andet når han har tid, jamen så kan vi ses

Anmeld Citér

9. maj 2019

Maricella

Profilbillede for Maricella
Anonym skriver:

Det lyder virkelig som det jeg befinder mig i.

"Vi skal stadig selv bestemme, hvad vi bruger vores weekender på"

"Jeg kan godt lide, at når det hele bliver lidt for meget, kan jeg tage til mig selv"

"Jeg synes det noget god sex"

"Jeg kigger ikke efter andre, det har jeg ikke tid til"

"nu må du ikke misforstå noget"

"synes også vi har det godt sådan her"

Armen det er bare nogle af de sætninger, jeg høre på..

Af egen erfaring kan jeg kun sige: sig stop. Han ønskede noget andet. Så kan ikke også have dig

Anmeld Citér

9. maj 2019

Anonym

Som et par andre herinde. Stop, tag sagen i egen hånd Det der er ikke sundt for dig og gavner formentlig ikke din psyke.. 

Nøj hvor ville jeg ønske jeg havde gjort den da jeg stod hvor du står. Jeg spildte 4 år og gik psykisk ned af at have ladet mig “udnytte.” En dag kom en anden kvinde (fra jobbet) tog min plads, de fik barn, gift og delte selvfølgelig adresse. Nøj det har jagtet mig mange gange i flashbacks og mareridt. Jeg blev “holdt hen” i evigheder og med den næste tog han hele pakken med det samme. Jeg Har bagefter datet de skønneste mænd og virkelig fundet manden i mit liv. 

Anmeld Citér

10. maj 2019

Anonym trådstarter

Maricella skriver:

Af egen erfaring kan jeg kun sige: sig stop. Han ønskede noget andet. Så kan ikke også have dig

Igen i dag, har jeg lige fået turen med, at han ønsker og være sig selv, i et halv år og mærke om han kommer til at savne mig. men han vidste at jeg ikke ventede på ham, så han synes det var et svært valg at tage.

Anmeld Citér

10. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Som et par andre herinde. Stop, tag sagen i egen hånd Det der er ikke sundt for dig og gavner formentlig ikke din psyke.. 

Nøj hvor ville jeg ønske jeg havde gjort den da jeg stod hvor du står. Jeg spildte 4 år og gik psykisk ned af at have ladet mig “udnytte.” En dag kom en anden kvinde (fra jobbet) tog min plads, de fik barn, gift og delte selvfølgelig adresse. Nøj det har jagtet mig mange gange i flashbacks og mareridt. Jeg blev “holdt hen” i evigheder og med den næste tog han hele pakken med det samme. Jeg Har bagefter datet de skønneste mænd og virkelig fundet manden i mit liv. 

I dag er min psyke i bund, netop fordi han igen får flachback til, at han gerne vil være alene i seks mdr og mærke om han kommer til at savne mig, men han vidste godt, at jeg ikke ventede i seks mdr, så derfor var valget svært

Han vil det jo IKKE !! ..

har virkelig grædt meget i dag, fordi jeg bruger så meget tid og energi på, at få vendt det hele til nået godt, og hver anden dag nærmest kommer han med den udmelding

den oplevelse du beskriver der, frygter jeg virkelig meget vil ske, for mig også

Anmeld Citér

11. maj 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

I dag er min psyke i bund, netop fordi han igen får flachback til, at han gerne vil være alene i seks mdr og mærke om han kommer til at savne mig, men han vidste godt, at jeg ikke ventede i seks mdr, så derfor var valget svært

Han vil det jo IKKE !! ..

har virkelig grædt meget i dag, fordi jeg bruger så meget tid og energi på, at få vendt det hele til nået godt, og hver anden dag nærmest kommer han med den udmelding

den oplevelse du beskriver der, frygter jeg virkelig meget vil ske, for mig også

Kære du. Han vil bruge 6mdr på at finde ud af om han savner dig??

Nej. Det vil han ikke. Det tager ikke 6mdr før man mærker savn til et menneske man elsker. Sorry to say. Min kæreste rejser 14 dage ad gangen, det er alt rigeligt til at vi mærker savn! 

Han vil 1 : gerne have en lang tidshorisont hvor han ikke behøver snakke forhold med dig, fordi han er træt af at finde nye undskyldninger. Han vil bare gerne knalde dig i fred uden spørgsmål, fordi han godt ved han ikke vil andet end sex. 

2: han vil måske gerne finde sammen igen - hvis der i løbet af et halvt års tid ikke er dukket et bedre bud op. Men det næste halve år, vil han bestemt bruge på at afsøge terrænet og leve sine fantasier ud, ved siden af at han har sin trygge baghånd (dig). (Så, husk lige kondom hvis du vælger at have sex med manden) 

Jeg vil sige som alle andre. Drop ham! Vil du virkelig køres rundt med og MÅSKE ende med at blive valgt til igen, men på et grundlag om at han ikke lige fandt et bedre bud?  Der er ikke meget kærlighed over dét. Han vil dig ikke oprigtigt. 

Anmeld Citér

11. maj 2019

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Skynd dig og kom ud af det forhold... han udnytter dig på det groveste... han vil dig ikke, men han vil ha sex... mænd har ikke følelser med i sex på samme måde, som kvinder...

Ja, du bliver knust, men hellere nu end om et halvt år, og dermed får du også din selvrespekt igen... ligenu kører han dig fuldstændig ned og det er ikke i orden...  

kærligheden findes derude også til dig, men du skal lige have afslutte dette og finde dig selv igen...

Anmeld Citér

11. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Vi er et par i starten af 30erne, som har været sammen i 5år, det sidste halve år, havde vi det ikke haft det godt sammen og kommunikeret slet ikke med hinanden, som så ente i misforståelser.  

Manden tager en drastisk beslutning fra den ene dag til den anden og flytter efter uenigheder mellem os.

her efter snart 2mdr, ser vi hinanden storset hver weekend, så man kan da godt sige, at der må være nået? eller? han er jo os en mand? med sine behov?

Vi har haft maaaange gode snakke om de ting der gik så galt og kommunikere og ser hinanden på en hel anden måde, end vi nogensinde har gjort før, vi har de skønneste weekender.

Jeg ønsker, at vi finder en løsning, og han skifter mening konstant. så vil han, så tror han ikke på det, på sigt... ???  

hvad tror i oddsene er? hvor vidt burde man sige stop, og komme videre?

Som en der lige har været DUM nok, eller rummelig nok, til at lade manden flytte selv, i 4 mdr, for derefter bare at blive droppet, når han fandt en ny... 

Vil jeg sige kom ud af det forhold.... 

Det gør sindssyg ondt, at man bare med et er skiftet ud. 

Vil tro det havde været bedre hvis jeg for 4 mdr siden havde sagt stop... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.