Anonym skriver:
I dag er min psyke i bund, netop fordi han igen får flachback til, at han gerne vil være alene i seks mdr og mærke om han kommer til at savne mig, men han vidste godt, at jeg ikke ventede i seks mdr, så derfor var valget svært 
Han vil det jo IKKE !! ..
har virkelig grædt meget i dag, fordi jeg bruger så meget tid og energi på, at få vendt det hele til nået godt, og hver anden dag nærmest kommer han med den udmelding 
den oplevelse du beskriver der, frygter jeg virkelig meget vil ske, for mig også
Kære du. Han vil bruge 6mdr på at finde ud af om han savner dig??
Nej. Det vil han ikke. Det tager ikke 6mdr før man mærker savn til et menneske man elsker. Sorry to say. Min kæreste rejser 14 dage ad gangen, det er alt rigeligt til at vi mærker savn!
Han vil 1 : gerne have en lang tidshorisont hvor han ikke behøver snakke forhold med dig, fordi han er træt af at finde nye undskyldninger. Han vil bare gerne knalde dig i fred uden spørgsmål, fordi han godt ved han ikke vil andet end sex.
2: han vil måske gerne finde sammen igen - hvis der i løbet af et halvt års tid ikke er dukket et bedre bud op. Men det næste halve år, vil han bestemt bruge på at afsøge terrænet og leve sine fantasier ud, ved siden af at han har sin trygge baghånd (dig). (Så, husk lige kondom hvis du vælger at have sex med manden)
Jeg vil sige som alle andre. Drop ham! Vil du virkelig køres rundt med og MÅSKE ende med at blive valgt til igen, men på et grundlag om at han ikke lige fandt et bedre bud? Der er ikke meget kærlighed over dét. Han vil dig ikke oprigtigt.