Flyttet fra hinanden, men ser stadig hinanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2019

SK85

6 måneder??

Hvorfor vil du byde dig selv at være sammen med en, som skal bruge 6 måneder på at finde ud af om han savner dig? Det bør du nok i virkeligheden bruge din energi på at undersøge. Det er jo ikke ægte kærlighed eller potentialet for et godt forhold. Det er jo på forhånd dømt til at gå galt.

Jeg siger dig, intet godt forhold er nogensinde startet med - eller har haft en periode - hvor den ene part lige skulle bruge ½ år på at finde ud af om han/hun savnede den anden.

Håber du får fundet dit selvværd frem, og får sagt fra overfor det det der, for det ødelægger da kun dit selvværd mere og mere desto længere det står på.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2019

Anonym

Jeg har tænkt på dig. Jeg håber virkelig du har slettet hans nr, fb, instagram og hvor man nu ellers set hinanden. Det gør så ondt, MEN jo længere du finder dig i det, jo længere vil det altså gøre ondt bagefter, fordi du oveni sorgen over tabt forhold og drømme, vil du formentlig senere sidde og være ked af at du svigter DIG SELV! Bagefter græder man ik over idioten mere.. men at man ikke passede på sig selv. Please.. find dig ikke i det der. Kom ud, mød andre, få en ny hobby, eller græd i et halvt år, bedre end at spilde sit liv og følelser på noget man tror er kærlighed.. ægte kærlighed er helt anderledes. glem ham og gå ik tilbage. Det gør kun mere ondt. 

Anmeld Citér

13. maj 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Som en der lige har været DUM nok, eller rummelig nok, til at lade manden flytte selv, i 4 mdr, for derefter bare at blive droppet, når han fandt en ny... 

Vil jeg sige kom ud af det forhold.... 

Det gør sindssyg ondt, at man bare med et er skiftet ud. 

Vil tro det havde været bedre hvis jeg for 4 mdr siden havde sagt stop... 

Hvorfor er det, at vi kvinder gerne "venter"?

hvorfor er vi ikke bare ligesom dem? (selvom jeg bestemt ikke er tilhænger af, at man leger med andre)

Hvordan har du det dagen i dag? og hvordan kommer du videre i hverdagen? har i børn sammen?

Anmeld Citér

13. maj 2019

Anonym trådstarter

Jeg har tænkt på dig. Jeg håber virkelig du har slettet hans nr, fb, instagram og hvor man nu ellers set hinanden. Det gør så ondt, MEN jo længere du finder dig i det, jo længere vil det altså gøre ondt bagefter, fordi du oveni sorgen over tabt forhold og drømme, vil du formentlig senere sidde og være ked af at du svigter DIG SELV! Bagefter græder man ik over idioten mere.. men at man ikke passede på sig selv. Please.. find dig ikke i det der. Kom ud, mød andre, få en ny hobby, eller græd i et halvt år, bedre end at spilde sit liv og følelser på noget man tror er kærlighed.. ægte kærlighed er helt anderledes. glem ham og gå ik tilbage. Det gør kun mere ondt. 

Du har så evig ret, men mit hjerte siger nået andet og min hjerne siger KOM VÆK,  

Tager mig selv i nogen gange og føle hvad det er jeg byder mig selv, hvis han ville mig, havde han vidst det på en anden måde end at hele tiden tro, at vi skal have sex.

Hvorfor kan jeg ikke finde styren og så farvel?

Som du nok kan regne ud, har jeg ikke slettet nået som helst, vi snakker storset sammen hverdag.

Anmeld Citér

13. maj 2019

Anonym trådstarter

SK85 skriver:

6 måneder??

Hvorfor vil du byde dig selv at være sammen med en, som skal bruge 6 måneder på at finde ud af om han savner dig? Det bør du nok i virkeligheden bruge din energi på at undersøge. Det er jo ikke ægte kærlighed eller potentialet for et godt forhold. Det er jo på forhånd dømt til at gå galt.

Jeg siger dig, intet godt forhold er nogensinde startet med - eller har haft en periode - hvor den ene part lige skulle bruge ½ år på at finde ud af om han/hun savnede den anden.

Håber du får fundet dit selvværd frem, og får sagt fra overfor det det der, for det ødelægger da kun dit selvværd mere og mere desto længere det står på.

Som han siger "det sluttede drastisk, og der blev sagt mange dårlige ting, som stadig gjorde til, at han følte sig brugt" ..

Jeg er nok i sidste ende pis hammerne NAIV  Tror ikke jeg har mit selvværd mere, siden jeg lader en mand, køre sådan rundt med mig.

Med et vil han gerne prøve stille og roligt igen, men så går der ikke mere end en halv dag, så vil han ikke, så han forvirret og bange for at det ender galt igen, fordi vi ikke havde det godt, da vi gik fra hinanden, men det har vi så fundet ud af, hvorfor vi ikke havde det, KOMMUNIKATION

Men jeg er bange for, om vi nogensinde vil få det godt sammen, for alt det her frem og tilbage, kan umuligt være sundt OG tanken om, at det kun er sådan, er indtil han finder en anden, selvom han selv har sagt, at det er han ikke intesseret i, men hvem vil ikke sige det, for at den trygge base ikke skrider.

Anmeld Citér

13. maj 2019

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Kære du. Han vil bruge 6mdr på at finde ud af om han savner dig??

Nej. Det vil han ikke. Det tager ikke 6mdr før man mærker savn til et menneske man elsker. Sorry to say. Min kæreste rejser 14 dage ad gangen, det er alt rigeligt til at vi mærker savn! 

Han vil 1 : gerne have en lang tidshorisont hvor han ikke behøver snakke forhold med dig, fordi han er træt af at finde nye undskyldninger. Han vil bare gerne knalde dig i fred uden spørgsmål, fordi han godt ved han ikke vil andet end sex. 

2: han vil måske gerne finde sammen igen - hvis der i løbet af et halvt års tid ikke er dukket et bedre bud op. Men det næste halve år, vil han bestemt bruge på at afsøge terrænet og leve sine fantasier ud, ved siden af at han har sin trygge baghånd (dig). (Så, husk lige kondom hvis du vælger at have sex med manden) 

Jeg vil sige som alle andre. Drop ham! Vil du virkelig køres rundt med og MÅSKE ende med at blive valgt til igen, men på et grundlag om at han ikke lige fandt et bedre bud?  Der er ikke meget kærlighed over dét. Han vil dig ikke oprigtigt. 

Ja, eller han vil gerne være sig selv i et ½år, for at finde sig selv, både efter bruddet, da det ikke endte helt så rart, men også den økonomiske del. Han tror ikke, at vi ikke vil ende med at gå fra hinanden igen, eftersom vi havde havnet et skidt sted, da vi var sammen. hvor hverdagen var presset og vi glemte hinanden, fordi vi ikke kommunikeret med hinanden, som vi er meget bedre til nu.

men måske han har ret i, at det svært og finde ud af om man savner hinanden eller man godt kan lide trygheden, når vi ses, storset hver weekend.

Kan virkelig godt se hvor du vil hen, men det som om, at min hjerne og hjerte ikke arbejder sammen, og kan ofte mærke at jeg bliver sur på mig selv, for hvorfor vil jeg behandles sådan her, hvorfor giver jeg ham ikke bare fingeren og skrider.

Anmeld Citér

13. maj 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Hvorfor er det, at vi kvinder gerne "venter"?

hvorfor er vi ikke bare ligesom dem? (selvom jeg bestemt ikke er tilhænger af, at man leger med andre)

Hvordan har du det dagen i dag? og hvordan kommer du videre i hverdagen? har i børn sammen?

Selvom han virker som en paphat og det lyder som dårlige undskyldninger med det halve år, så har han dog trods alt sagt at han godt ved du ikke venter på ham.

Det ligger lige til højrebenet at du IKKE skal vente på nogen måde. Du skal tage det som om at forholdet er slut og HVIS der mod al forventning skulle ske noget andet på den længere bane, så må du forholde dig til det.

Anmeld Citér

13. maj 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ja, eller han vil gerne være sig selv i et ½år, for at finde sig selv, både efter bruddet, da det ikke endte helt så rart, men også den økonomiske del. Han tror ikke, at vi ikke vil ende med at gå fra hinanden igen, eftersom vi havde havnet et skidt sted, da vi var sammen. hvor hverdagen var presset og vi glemte hinanden, fordi vi ikke kommunikeret med hinanden, som vi er meget bedre til nu.

men måske han har ret i, at det svært og finde ud af om man savner hinanden eller man godt kan lide trygheden, når vi ses, storset hver weekend.

Kan virkelig godt se hvor du vil hen, men det som om, at min hjerne og hjerte ikke arbejder sammen, og kan ofte mærke at jeg bliver sur på mig selv, for hvorfor vil jeg behandles sådan her, hvorfor giver jeg ham ikke bare fingeren og skrider.

Hvis du vil have et klart svar fra ham - så må du tegne en streg i sandet og sige alt eller intet. Så hvis han ikke vil et forhold, så skal i ikke ses. Så må han vurdere om han vil være single eller være sammen med dig. Han kan ikke nøjes med det sjove. Det bremser jo også dit liv! Hvis du siger alt eller intet, og han vælger intet nu her, så har du en chance for at bygge dig selv op igen! Og hvis han så kommer krybende, har du et meget bedre grundlag for at sige til eller fra til ham. Måske kommer han endda så sent at du har fundet en anden og bedre mand. Hvem ved. 

Anmeld Citér

13. maj 2019

Abracadabra

Anonym skriver:

Som han siger "det sluttede drastisk, og der blev sagt mange dårlige ting, som stadig gjorde til, at han følte sig brugt" ..

Jeg er nok i sidste ende pis hammerne NAIV  Tror ikke jeg har mit selvværd mere, siden jeg lader en mand, køre sådan rundt med mig.

Med et vil han gerne prøve stille og roligt igen, men så går der ikke mere end en halv dag, så vil han ikke, så han forvirret og bange for at det ender galt igen, fordi vi ikke havde det godt, da vi gik fra hinanden, men det har vi så fundet ud af, hvorfor vi ikke havde det, KOMMUNIKATION

Men jeg er bange for, om vi nogensinde vil få det godt sammen, for alt det her frem og tilbage, kan umuligt være sundt OG tanken om, at det kun er sådan, er indtil han finder en anden, selvom han selv har sagt, at det er han ikke intesseret i, men hvem vil ikke sige det, for at den trygge base ikke skrider.

Men det øjeblik en sød kvinde tilbyder sig - og tilbyder et håb om et bedre parforhold uden drama - så springer han da på hende! Hvis kærligheden til dig ikke er større, og han er SÅ negativ omkring en eventuel fremtid med dig, samtidig med, at han jo faktisk gerne vil et forhold (ellers sås I jo ikke hele tiden), så er jeres dage talte. 

Anmeld Citér

13. maj 2019

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hvis du vil have et klart svar fra ham - så må du tegne en streg i sandet og sige alt eller intet. Så hvis han ikke vil et forhold, så skal i ikke ses. Så må han vurdere om han vil være single eller være sammen med dig. Han kan ikke nøjes med det sjove. Det bremser jo også dit liv! Hvis du siger alt eller intet, og han vælger intet nu her, så har du en chance for at bygge dig selv op igen! Og hvis han så kommer krybende, har du et meget bedre grundlag for at sige til eller fra til ham. Måske kommer han endda så sent at du har fundet en anden og bedre mand. Hvem ved. 

Ja nemlig, jeg mangler bare at finde styrken i, og så lade ham være Nogen gange forstår jeg simpelthen ikke, hvorfor jeg synes det er så svært og det jo klart, at han er som han er, når jeg bliver ved med at blotte mine følelser og hvad jeg gerne ville. ( smiely der slår sig selv oveni hovedet)

Vil så gerne bare finde den styrke, at nu sætter jeg stolen for døren, indtil han viser hvad han ville og ikke det er kiss pus pjat.

Hvis jeg kunne det, tror jeg også han hurtig vil kunne finde ud af, hvad det er han ren faktisk ville.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.