SK85 skriver:
6 måneder??
Hvorfor vil du byde dig selv at være sammen med en, som skal bruge 6 måneder på at finde ud af om han savner dig? Det bør du nok i virkeligheden bruge din energi på at undersøge. Det er jo ikke ægte kærlighed eller potentialet for et godt forhold. Det er jo på forhånd dømt til at gå galt.
Jeg siger dig, intet godt forhold er nogensinde startet med - eller har haft en periode - hvor den ene part lige skulle bruge ½ år på at finde ud af om han/hun savnede den anden.
Håber du får fundet dit selvværd frem, og får sagt fra overfor det det der, for det ødelægger da kun dit selvværd mere og mere desto længere det står på.
Som han siger "det sluttede drastisk, og der blev sagt mange dårlige ting, som stadig gjorde til, at han følte sig brugt" ..
Jeg er nok i sidste ende pis hammerne NAIV
Tror ikke jeg har mit selvværd mere, siden jeg lader en mand, køre sådan rundt med mig.
Med et vil han gerne prøve stille og roligt igen, men så går der ikke mere end en halv dag, så vil han ikke, så han forvirret og bange for at det ender galt igen, fordi vi ikke havde det godt, da vi gik fra hinanden, men det har vi så fundet ud af, hvorfor vi ikke havde det, KOMMUNIKATION 
Men jeg er bange for, om vi nogensinde vil få det godt sammen, for alt det her frem og tilbage, kan umuligt være sundt OG tanken om, at det kun er sådan, er indtil han finder en anden, selvom han selv har sagt, at det er han ikke intesseret i, men hvem vil ikke sige det, for at den trygge base ikke skrider.