Hvordan siger man det på en pæn måde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
FruK skriver:

Jeg tænker at der er alt for mange ting du skulle lave om på ved ham for at I kunne blive et par. Og det virker ikke som om han er interesserer i at ændre sig - hvilket jo er hans valg.

Jeg ville ikke kunne tænde på en der levede på den måde og var så ligeglad med sig selv. Men hvis I hygger jer sammen som venner, så er det jo fint, og det behøver I ikke at lave om på. Men det lyder for mig som om der er for langt imellem jer til mere end det.

Nu skal man jo som udgangspunkt heller ikke lave om på hinanden i et parforhold 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2019

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Jeg ønsker heller ikke at lave om på ham. Men jeg ved også at alle er forskellige. I min verden er det normalt at sørge for være ren og se pæn og præsentabel ud. Sådan har han det ikke mere. Åbenbart. 

Anmeld Citér

7. maj 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Jeg ønsker heller ikke at lave om på ham. Men jeg ved også at alle er forskellige. I min verden er det normalt at sørge for være ren og se pæn og præsentabel ud. Sådan har han det ikke mere. Åbenbart. 

Det var heller ikke så meget møntet på dig, men et prik til den kommentar FruK skrev

Men dine forventninger er helt rimelige.

Anmeld Citér

7. maj 2019

FruK

IenFart skriver:

Nej, netop.  

Anmeld Citér

7. maj 2019

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Det var heller ikke så meget møntet på dig, men et prik til den kommentar FruK skrev

Men dine forventninger er helt rimelige.

Beklager. Så var det mig der misforstod ..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.