Sagen er den, at jeg af og til ser en fyr. En rigtig sød en som virkelig har hjertet på rette sted. Jeg kunne sagtens se mig selv i noget mere seriøst med ham. Men... Det seneste år er han blevet så ligeglad med sig selv og det kommer blandt andet til udtryk ved at han er meget sjusket at se på, små sjuskede pletter af skæg (han lader det bare vokse og det er sååå grimt), han spiser kun usundt som i virkelig kun - fx spiser han stort set kun flæskesteg og brun sovs og så Chips i meget store mængder og det eneste væske han drikker er cola, hvilket har resulteret i at han har taget ret meget på. Han har selv lavet sjov med at hans bryster er større end mine, og det er de
hans tøj er sjusket og hans sko er slidte og hullede. Bad og parfume er også en mangelvare hos ham.
Jeg kan godt selv lide at spise slik og kage ind imellem og jeg drikker da også cola, men generelt spiser og drikker jeg overvejende sundt og varieret. Udover det tænker jeg meget på mit helbred som i forvejen ikke har det så godt (hvilket han kender til) Måske er det det der afskrækker mig. Jeg ved det ikke.
Han er glad, har styr på sit liv og er i fuld gang med uddannelse som han afslutter i år.
Jeg ved han gerne vil mere end bare venskab og han er i øvrigt også rigtig god til at fortælle mig hvor dejlig han synes jeg er. Hvilket jo er fantastisk.
Måske er jeg arrogant og vægter det ydre højere end det indre, måske ikke. Altså, hans personlighed tiltrækker mig, men jeg bliver flov når vi går udenfor sammen.
Findes der overhovedet en pæn måde at få sagt de ting på eller skal jeg glemme et muligt forhold med ham og bare satse på et venskab.
Hjælp! Jeg er faktisk enormt fortvivlet
Og jeg føler mig som en idiot at gå så meget op i disse ting.
Anmeld
Citér