Jeg var ikke klar over, at den kunne ses her i Danmark, så jeg har ikke set programmet endnu. Jeg har ikke besluttet mig for, om jeg vil se den. Den er sikkert lærerig som Abracadabra skriver, men hvis den bare er lavet for at tjene penge på Michael Jackson, så gider jeg ikke støtte dem. Det kan godt være, at dem der medvirker ikke mangler penge, men det har nu været fremme i medierne, at de har forsøgt at lægge sag an mod Michael Jacksons bo for at få erstatning, men at sagen belv afvist, fordi man ikke kunne føre sag, om mandens skyld og erstatningsansvar, når han er død.
Jeg er meget i tvivl, om hans skyld/uskyld. På den ene side, har der nu været flere sager, men på den anden side, hvorfor har der kun været, så vidt jeg ved 4 sager, hvoraf de to er anklagerne i denne dokumentar, når Michael har været i kontakt med hundredvis af børn. Det kan godt være, at han har betalt masser af penge til nogle af familierne, men rørte nogen mit barn, kunne jeg på ingen måde betales fra at melde det.
Hvis der er nogle ofre, skal de selvfølgelig have noget hjælp, men jeg mener ikke, at dokumentaren er måden at gøre det på. Michael er død, så det eneste man får ud af dokumentaren er at skade hans familie og især hans børn. Pædofili og grooming er et top-relevant emne, men i stedet for at sætte fokus på emnet, bliver dokumentaren solgt til Verden som en gang sladder om Michael, og så giver det mig et indtryk, at den udelukkende er lavet for profit og ikke for at sætte fokus på et meget relevant emne, uanset om Michael er skyldig eller ej, så af respekt for familien (og bestemt ikke for Michael) tror jeg ikke, at jeg vil se den, da jeg ikke mener, at Michaels evt. gerninger skal komme dem til skade.