Jeg ville ikke gøre noget som helst, før du har født.
Det lyder til du har det rigtig godt ift hvor rummelig din kæreste er overfor dine behov - og børnene er store, så du skal jo ikke tage ansvar overfor dem på samme måde som småbørn ift huske at gå på toilet, lave deres mad 12 gange i døgnet, læse godnathistorier og rende på legepladsen lørdag morgen.
Og de er der faktisk kun halvdelen af tiden. Du har masser af alenetid med din kæreste også.
Måske er det bare mig, men det lyder bare helt absurd at du synes det er SÅ hårdt, når omstændighederne er som ovenfor nævnt. Du har haft masser af år til at prioritere dig selv 100%, men du er ved at stifte familie, og bonusbørn eller ej, så skal du gå på kompromis med dig selv for andres skyld - din kæreste og barn - i laaaaang tid. Og jeg tror faktisk ikke på at det bliver nemmere bare fordi det er din egen. Jeg tror mere du bare er vant til ikke at tage hensyn, og så er kontrasten pludselig slående. Men den bliver ikke mindre af at flytte ud for hensynet skal igen tages om nogen måneder.
Hvis jeg var dig, ville jeg tude ud, tørre øjnene og sige til mig selv at jeg slår koldt vand i blodet til efter fødslen. Måske , du ser det hele i et andet lys når hormoner osv osv er ude af kroppen. Det virker for mig, rimelig hys som du sætter det op. Også fordi du skriver om det igen og igen, som om det bare har sat sig fast i dit hoved og du slet ikke kan slippe tanken igen.
Anmeld
Citér