Jeg tænker det er dig, der har skrevet et par gange før herinde og eftersøgt svar på en situation som fylde utrolig meget for dig.
Vi kan ikke svare dig, men vi kan give nogle svar som du ikke efterlyser, men som nok er noget du skal forholde dig til:
- din mands børn vil hele tiden være en del af hans liv og vil være på linje med jeres fælles barm. Det vil sige at det barn du bærer i maven lige nu vil ikke komme ud og være mere værd, komme foran, vil være mere elsket osv. Det vil for din mand være hans tredje barn som han elsker lige så højt som sine to andre børn.
- din mands store børn komme lige nu, mens de stadig er så unge, foran dig og dine behov. Hvis han bor tæt på deres mor og derfor kan være en del af deres hverdag, så er det formodentlig vigtigere end om du bor tæt på din mor. At flytte langt væk fra sine børns base betyder en del for, hvor stor en del man er i sine børns liv og det er ikke sikkert din mand er parat til at være en mindre del af sine børns hverdag.
- du er den voksne og du skal finde løsningen gerne i samarbejde med din mand. Og den løsning skal have alle tre børn for øje - som voksen der indgår i et forhold med børn eller man går børn, har man en forpligtigelse til at sætte børnene foran egne behov
Jeg var selv bonus mor, da jeg blev mor for første gang og det var ikke en dans på roser. Og det var underligt ikke at dele den første gang med far, for for ham var det selvsagt noget andet. Jeg synes ikke det var let og var endda vild med hans søn, elskede ham og havde kendt ham i mange år, men nu usikkerhed som førstwganfsnor var mærkelig st sidde med helt alene.
Anmeld
Citér