Jeg drikker ikke rigtig alkohol, er jeg på en bytur med pigerne og jeg drikker for meget. Så er det næsten sikkert jeg har det ringe de næste 3 dage, hvortil cannabis er jeg frisk dagen efter, man sover virkelig fantastisk efter en enkel joint, og det er nogle gange tiltrængt oven på hverdagen :-)
Vi vil selvfølgelig ikke ryge imens vi prøver at blive gravide, når jeg en dag er gravid og sikkert ikke lang tid efter når barnet er født. Vi vil selvfølgelig ikke sidde og ryge når barnet er hjemme og heller ikke bare få det passet fordi vi skal ryge :-) det kommer til at ske, ligesom ved alle andre forældre at når vi kommer til at have en “fridag” hvor barnet er ved bedseforældrene.
Jeg forstår udmærket dem som syntes det er et no go, jeg kender mange der har det sådan, inkl min svigerinde. Og jeg vil selvfølgelig ikke prædike at hash er fantastik. Jeg nyder det, men jeg ved selvføægelig også det ikke er sundt, men det er slik, alkohol cola osv heller ikke :-)
Dem som der syntes det er no go, har i nogensinde prøvet at ryge eller spise hash eller pot? Jeg spørger kun af ren nysgerrighed :-)
Anmeld
Citér