Jeg er vild med børn, og jeg er også en af dem, der står og forsøger at få små børn i kassekøen til at smile. Det er hyggeligt.
Der findes ikke noget bedre, end når min nevø kommer susende og kaster sig i armene på mig.
Men det er da helt ok, at der er nogle, der slet ikke bryder sig om børn. Eller ikke bryder sig om andre børn end deres egne.
Det bør ikke være et tabu. Og ikke noget, som man skal dunkes i hovedet for.
Lige som det ikke bør være et tabu, at nogle kvinder direkte fravælger børn, og at der er kvinder, der fortryder at de er blevet mødre.
Der er jo bare mennesker, der trives bedst sammen med voksne.
Jeg synes, det er langt ude at sammenligne det med racisme.
TS er bare ærlig, og jeg synes faktisk, hun formulerer sig pænt. Hun skriver jo også, at hun faktisk selv er ret overrasket over, at hun kun kan lide sine egne børn.
Jeg forstår dog slet ikke, at man kan kalde børn dumme og klamme, og det overrakser mig lidt, at det kan være så ekstremt, men det er jo åbenbart sådan, nogle mennesker har det.
Det må være svært, hvis man ikke bryder sig om andres børn - især hvis man selv har børn.
Men derfor kan man godt arrangere legeaftaler. Ja, børn kan godt mærke, at andre måske ikke ligefrem er vilde med dem, men jeg synes, man straffer TS´s barn, hvis man nægter at lade sit barn lege hos hende.