Bryder mig ikke om børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.212 visninger
44 svar
116 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2019

Anonym trådstarter

Med fare for at blive upopulær... 

jeg kan virkelig ikke lide børn. Er der andre der har det sådan? Inden jeg selv fik børn kunne jeg godt lide børn. Nu efter jeg har fået mine egne kan jeg slet ikke klare andres børn. Børnene i mine børns børnehave irriterer mig og generelt synes jeg bare børn er trælse når de henvender sig til mig eller egentlig bare ved at kigge på dem. Undtagen helt små babyer.. 

jeg bliver så irriteret og synes bare mest de er trælse og til gene. 

elsker heldigvis mine egne som jo er de mest fantastiske børn i verden - heldigvis - men er blevet bekræftet i at jeg ikke skal have flere, for jeg elsker at de bliver større og man kan have en god samtale osv med dem. 

Er der andre der har det på samme måde? 

Er selv helt overrasket over at opdage at jeg egentlig ikke er børnetypen..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2019

Anonym

Jeg kan ikke lide børn,og har aldrig kunnen.

Idag kan jeg selvfølgelig lide mine egne,og de helt små,men jeg er helst fri for alle andre.

Så nej du er bestemt ikke alene.

Anmeld Citér

24. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Med fare for at blive upopulær... 

jeg kan virkelig ikke lide børn. Er der andre der har det sådan? Inden jeg selv fik børn kunne jeg godt lide børn. Nu efter jeg har fået mine egne kan jeg slet ikke klare andres børn. Børnene i mine børns børnehave irriterer mig og generelt synes jeg bare børn er trælse når de henvender sig til mig eller egentlig bare ved at kigge på dem. Undtagen helt små babyer.. 

jeg bliver så irriteret og synes bare mest de er trælse og til gene. 

elsker heldigvis mine egne som jo er de mest fantastiske børn i verden - heldigvis - men er blevet bekræftet i at jeg ikke skal have flere, for jeg elsker at de bliver større og man kan have en god samtale osv med dem. 

Er der andre der har det på samme måde? 

Er selv helt overrasket over at opdage at jeg egentlig ikke er børnetypen..

Jeg er også med på vognen. Jeg kan heller ikke lide børn udover mit eget som jeg selvfølgelig knuselsker. 

Jeg holder af min brors børn men nøj de irriterer mig også grænseløst samtidig. 

Alle andres børn skal bare gå væk fra mig. Så nej du er ikke alene 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Anonym

Nope du er ikke alene. Børn er dumme, klamme og irriterende og jeg ved ikke hvordan jeg skal begå mig i deres selskab. Mine egne er selvfølgelig helt oj, men ellers er jeg ret ligeglad med børn. Især de helt små. 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Loa

Anonym skriver:

Nope du er ikke alene. Børn er dumme, klamme og irriterende og jeg ved ikke hvordan jeg skal begå mig i deres selskab. Mine egne er selvfølgelig helt oj, men ellers er jeg ret ligeglad med børn. Især de helt små. 

What the..... 

Og shit mand. Håber ikke i er forældre til nogle af de børn der omgåes mine børn, når det er sådan i tænker om andres børn.

Anmeld Citér

24. februar 2019

God-mor

Loa skriver:

What the..... 

Og shit mand. Håber ikke i er forældre til nogle af de børn der omgåes mine børn, når det er sådan i tænker om andres børn.

Jeg tænker det samme  "børn er dumme og klamme". Det er da ikke rart for deres egne børn, hvis deres forældre ikke kan udstå deres venner. 

Anmeld Citér

24. februar 2019

God-mor

Anonym skriver:

Jøsses Er dine børns venner også klamme og dumme? 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg kan ikke lide voksne, undtagen min mand. De er jo allesammen nærmest ens, ligesom børn er det. 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Venica

Hold da op, sikke nogen udmeldinger i denne tråd. 

Jeg er ellers af den holdning at voksne der kalder børn for dumme og klamme er direkte afstumpede. Men det kan i selvfølgelig ikke selv gøre for. 

Stakkels jeres børn, de bliver sgu nok ikke de populæreste legekammerater i skolen. 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Jeg får dælme helt ondt i maven over den her tråd. Håber ikke der er sådan nogle forældre k mine børns omgangskreds... måske der er skruet lidt ekstra op for morsomhedens skyld?

Jeg synes bestemt også andres børn kan være irriterende. Men mest kun hvis jeg synes mine børn bliver behandlet uretfærdigt  Jeg har altid godt kunnet lide børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.