Anonym skriver:
Hvem siger de ikke har legeaftaler??
Mine har altid haft mange legeaftaler,ja de har alle altid været meget vellidte og populære.
Det kan da godt være, at jeg tager fejl, men jeg har svært ved at se, hvordan man kan rumme legeaftaler og være en god vært, hvis man bare finder gæsten irreterende og helst ville have dem langt væk. Min datter ville hurtigt kunne mærke det, hvis man ikke var imødekommende og ville ikke bryde sig om at komme i sådan et hjem.
Som forælder er jeg da heller ikke i tvivl om, hvilke af de andre børns forældre, der ikke kan rumme andres børn, og der kommer min datter så bare ikke på besøg. Det er så også nemt sagt, da det kun er 2 hold forældre ud af 25, og deres børn alligevel ikke er nogen, min datter leger med. Men det er da godt, at de andre børns forældre ikke lyder til at have det som dig, så dine børn ikke er uønskede hos andre.
Det er ikke ment som en kritik, da du jo ikke kan gøre for dine følelser, men jeg tænker godt nok, at det må være svært at ens børn har et socialt liv med andre børn, når man ikke kan lide de andre børn.
Anmeld
Citér