Hvor lang tid tog det for jer at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2019

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Nr. 1: 27 år - første forsøg

Nr. 2: 29 år - første forsøg

Nr. 3: 32 år - endnu uklart - indtil videre har vi forsøgt to cyklusser uden gevinst 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2019

Anonym

1 gang: 1 år

2 gang: 1 år 

3 gang: 1 knald 

4 gang: dunno, er i gang med cyklus nr.2

Anmeld Citér

21. februar 2019

Sujan

1. Barn: 3,5 år med start i fertilitetsbehandling. Stop af minipillee 

2. Barn: 2 år med start i fertilitetsbehandling. Ikke brugt prævention siden sidste graviditet. 

3. Barn: 1 måned fra udtagelse af spiral. 

Anmeld Citér

21. februar 2019

Happyme

Profilbillede for Happyme
NataRi skriver:

Jeg er nybegynder i projekt baby, men er meget skruk og opsat på at blive mor. Og det kan kun gå for langsomt.  

Jeg ved at nu ældre man er, nu længere tid kan det tage at opnå graviditet. Derfor er jeg nysgerrig på at høre hvilken alder du og din partner havde, da i blev gravide, og hvor mange måneder det tog jer fra i startede til det lykkedes??

Min kæreste på 35 og jeg selv på 26 er et barnløst par, der prøver at lave vores første barn sammen. Næste gang er 3. forsøg, altså 3 cyklusser siden vi smed kondomet. Vi har brugt kondom det sidste år, så ingen homoner ind over. Jeg menstruere regelmæssigt og fysisk sund og rask. Jeg håber derfor at blive gravid i næste forsøg eller 2.... Og ja... det er altså kun min utrolmodighed jeg lidt kæmper med 

Årh så er i jo lige startet 

Her tog det knap 5 år /: - 1 år naturligt og lige knap 4 år i fertilitetsbehandling (ivf direkte) 

jeg er den dag idag 28 (29 til april) og er lige ramt uge 21 igår , og min kæreste er 27 (28 til juli hvor vores søn også skal komme til verdenen) 

Anmeld Citér

21. februar 2019

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
NataRi skriver:

Jeg er nybegynder i projekt baby, men er meget skruk og opsat på at blive mor. Og det kan kun gå for langsomt.  

Jeg ved at nu ældre man er, nu længere tid kan det tage at opnå graviditet. Derfor er jeg nysgerrig på at høre hvilken alder du og din partner havde, da i blev gravide, og hvor mange måneder det tog jer fra i startede til det lykkedes??

Min kæreste på 35 og jeg selv på 26 er et barnløst par, der prøver at lave vores første barn sammen. Næste gang er 3. forsøg, altså 3 cyklusser siden vi smed kondomet. Vi har brugt kondom det sidste år, så ingen homoner ind over. Jeg menstruere regelmæssigt og fysisk sund og rask. Jeg håber derfor at blive gravid i næste forsøg eller 2.... Og ja... det er altså kun min utrolmodighed jeg lidt kæmper med 

Barn 1. Første forsøg jeg var 21 min mand 22.

Barn 2. 1 forsøg. 3 år senere. 

3 barn. Blev undfanget efter 15 måneder. 

I stedet for at tænke så meget over det syntes jeg i skal nyde hinanden. 

Alle vores børn er lavet i en måned hvor vi har haft meget at se til og kun har været sexuelt sammen denne 1 gang på måneden. 

Anmeld Citér

25. februar 2019

SOGA

Jeg er 30, og kæresten 39. Den var der i første cyklus efter udtagning af kobnerspiral, så det gik stærkt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.