Hvor lang tid tog det for jer at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2019

babylife.

Jeg var 22 og min kæreste 24 og jeg nåede vidst kun at have én menstruation inden det lykkedes. Det gik lidt hurtigere end planlagt, for vi var forberedt på, at det måske kunne tage op til et år, da vi kender flere dette er sket for. Men ja, man kan vel aldrig rigtig vide med sådan noget 

Jeg tror du bedste du kan gøre er at have is i maven. Held og lykke med projekt baby 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2019

Birthdaybaby

Vi har ikke “prøvet” på at blive gravide, men er blevet det i hhv første og anden cyklus muligt. 

Så: første barn var jeg 29 og blev gravid i første mulige cyklus 

Andet barn var jeg 31 og blev gravid i anden mulige cyklus. 

Begge børn er lavet på ét samleje i den frugtbare periode, umiddelbart 1,5-2 døgn før ægløsning. 

Jeg har i øvrigt haft et BMI omkring 29-30, dyrket NUL motion og været ryger begge gange. 

Anmeld Citér

29. januar 2019

Anonym

Min kæreste og jeg har prøvet i 23 måneder nu og den 18 januar var vi til forundersøgelse på fertilitetsklinik og min kæreste har desværre dårlig sædkvalitet, så der skal hjælp til. Vi er begge 23 år, så det med alder tror jeg heller ikke helt på. Selvfølgelig med forbehold. Men ja utålmodighed er en f****** dræber! Jeg har haft lyst til at smide håndklædet i ringen flere gange, når vi nu er så unge (var begge 21 da vi startede). Men alting til sin tid og det skal helt sikkert lykkes for jer! Held og lykke herfra ❤️

Anmeld Citér

30. januar 2019

Markant

Første gang tog det 4 måneder og her anden gang tod det også fire måneder  jeg er 27 og min mand er 28 

Anmeld Citér

8. februar 2019

Anonym

Jeg blev gravid 1 uge efter fjernelse af min p stav, så det gik chokerende hurtigt

Anmeld Citér

15. februar 2019

L95

Min kæreste og jeg er 23/24 år og har nu prøvet i 5 måneder uden held. 

Anmeld Citér

15. februar 2019

B&J

Vi blev gravide efter 3 mdr forsøg. Vi tog ingen teste eller noget vi sagde bare til hinanden vi hopper Af p-pillerne og ser hvor lang tid det tog

min mens var ikke regl messing overhovede. Men hurtig ja 

Anmeld Citér

18. februar 2019

MortilNulla

Vi har nulle og hun er lavet i første hung (første cyklus!) ����������������

Anmeld Citér

20. februar 2019

Nvepm

Jeg er 25 og min mand er 27. Vi har nu prøvet i 5 mdr uden held  Vi er også ved at være godt utålmodige! 

Min mands sæd er i tip top stand, men jeg har uregelmæssig mens og lange cyklusser efter p-pille stop.. øv! 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Baby.mamma

Da jeg var 18 tog det 6 mdr, da jeg var 20 tog det 13 mdr.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.