Hvor lang tid tog det for jer at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.056 visninger
35 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2019

NataRi

Jeg er nybegynder i projekt baby, men er meget skruk og opsat på at blive mor. Og det kan kun gå for langsomt.  

Jeg ved at nu ældre man er, nu længere tid kan det tage at opnå graviditet. Derfor er jeg nysgerrig på at høre hvilken alder du og din partner havde, da i blev gravide, og hvor mange måneder det tog jer fra i startede til det lykkedes??

Min kæreste på 35 og jeg selv på 26 er et barnløst par, der prøver at lave vores første barn sammen. Næste gang er 3. forsøg, altså 3 cyklusser siden vi smed kondomet. Vi har brugt kondom det sidste år, så ingen homoner ind over. Jeg menstruere regelmæssigt og fysisk sund og rask. Jeg håber derfor at blive gravid i næste forsøg eller 2.... Og ja... det er altså kun min utrolmodighed jeg lidt kæmper med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2019

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

1. barn: 3 mdr. (blev dog gravid i 1. cyklus men aborterede og blev så gravid med det samme efter aborten). Vi var 24 og 31 år.

2. barn: 2,5 mdr. Vi var 32 og 39 år.

Anmeld Citér

28. januar 2019

Anonym

Jeg er nybegynder i projekt baby, men er meget skruk og opsat på at blive mor. Og det kan kun gå for langsomt.  

Jeg ved at nu ældre man er, nu længere tid kan det tage at opnå graviditet. Derfor er jeg nysgerrig på at høre hvilken alder du og din partner havde, da i blev gravide, og hvor mange måneder det tog jer fra i startede til det lykkedes??