Hvor lang tid tog det for jer at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2019

MT_2011

Det har intet med alder at gøre, medmindre kvinden selvfølgelig er ret meget oppe i alderen.

Et par i 20 kan være lige så fertile som et par i 30/40. Bare husk det i gennemsnit tager 1 år at opnå graviditet.

Men her i en alder af 27 (mig) manden 26, blev jeg gravid i 2 cyklus. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2019

HapsHapsHaps

Første gang var vi begge 29. Det tog en enkelt cyklus. Endte desværre i en abort. Vi prøvede lige derefter i 4-5 måneder uden held, holdt så pause, og da vi startede op igen testede jeg positiv i 4. cyklus. Her var vi blevet 30. Begge gange har vi brugt ægløsningstest og timet sex efter det  

Anmeld Citér

29. januar 2019

SejtNavnHer

Vi begyndte at prøve i efteråret 2017 (jeg tror det var oktober). Her var min mand 25 og jeg 26. Det endte desværre i en komplet mola i andet forsøg, efterfulgt af en laaaang kontrolperiode, hvor jeg ikke måtte blive gravid.

Så vi begyndte igen i midt juli 2018, hvorefter jeg blev gravid igen i andet forsøg - denne endte desværre i en BIO.

I andet forsøg efter min BIO blev jeg gravid igen, men det endte også i en BIO. 

Og nu er vi her, med testdag på mandag. 

Så basically har jeg ikke svært ved at blive gravid, jeg har bare svært ved at holde på det. 

Jeg har også en dreng på 7 år, som jeg fik med min eks i en alder af 20, og han kom til på p-piller. Ironien er ret tyk lige dér. 

Anmeld Citér

29. januar 2019

Anonym

K 30, M 35. Lykkedes 3 mdr efter p pille stop (uden at gå efter ægløsning eller andet da jeg aldrig nåede at få regelmæssig menstruation. 

Men det er jo svært at generalisere. Vi har bekendte der i start 20erne måtte igennem flere års behandling for at få deres og andre i slut 30erne der fik deres i første forsøg.

Anmeld Citér

29. januar 2019

Anonym

1. Barn var ikke planlagt, jeg var 21

2. Barn er lavet i 1. Forsøg, jeg var 26 og manden 31

3. Barn er lavet i 2. Forsøg. Blev gravid i 1. Forsøg, men havde en SA. Blev igen gravid i efterflg. cyklus og fødte vores søn. Jeg var 29 og manden 34

Anmeld Citér

29. januar 2019

Dorthe1986

Min søn, der er 7 år, tog 1,5 år, men det skyldtes jeg havde pco, så der skulle lige et vægttab til  

Så er der min datter på 2,5 år. Hun er lavet på p-piller plus min pco, der jo ikke ligefrem booster fertiliteten  Så ja to ret modsætningsfyldte undfangelser 

Anmeld Citér

29. januar 2019

JD

22år : 2 år

25 år: 1. Cyklus.

Anmeld Citér

29. januar 2019

NataRi

givmignr2 skriver:

Vi begyndte at prøve i efteråret 2017 (jeg tror det var oktober). Her var min mand 25 og jeg 26. Det endte desværre i en komplet mola i andet forsøg, efterfulgt af en laaaang kontrolperiode, hvor jeg ikke måtte blive gravid.

Så vi begyndte igen i midt juli 2018, hvorefter jeg blev gravid igen i andet forsøg - denne endte desværre i en BIO.

I andet forsøg efter min BIO blev jeg gravid igen, men det endte også i en BIO. 

Og nu er vi her, med testdag på mandag. 

Så basically har jeg ikke svært ved at blive gravid, jeg har bare svært ved at holde på det. 

Jeg har også en dreng på 7 år, som jeg fik med min eks i en alder af 20, og han kom til på p-piller. Ironien er ret tyk lige dér. 

Jeg håber for jer at det vil lykkes denne gang ��

Anmeld Citér

29. januar 2019

Anonym

1 barn - 13 måneder 

2 barn - 12 måneder 

3 barn - 1 knald/smutter 

4 barn - uvist 

Anmeld Citér

29. januar 2019

FrkLarsen

Første gang tog det 6 mdr. Jeg var på daværende tidspunkt 18 år og fik en pige. 

Anden gang tog det 2 mdr, der var jeg 26 og fik en dreng. 

Var ikke på prævention i første omgang  men på P-piller anden gang. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.