Anonym skriver:
Nu kan jeg vidst få lukket denne debat.
Manden til hunden har ringet til mig, via facetime endda!
En meget sød mand, som nu har 3 hunde, den fra mit kuld, et lab og en mops.
Han var utrolig forståeligt for min bekymring omkring hvalpens velbefindende, og kunne fortælle mig og vise mig at hunden havde det som blommen i et æg.
Han har ingen kontakt til den oprindelige køber, selvom han er i familie med hendes mand, men overtog hunden grundet hvalpen blev meget overset i familien grundet børnene, og var altid lukket ude i gangen, dette kunne han ikke leve med, og derfor købte han hunden. En anden historie end oprindelige køber, men fred være med det.
Han har faktisk ledt efter mig opdrætter, pga han gerne ville vide hvordan hvalpens baggrund var, om Hvalpen havde stamtavle osv så han var så glad for at “jeg fandt ham” og han har allerede meldt sig ind i gruppen for kuldet, OG endda tilmeldt sig den anden købers fællesmøde, uden jeg har fortalt ham om dette.
Så jeg er super glad! Hvalpen har fået et dejligt hjem med manden og hans 2 børn på 13 og 8 år. Og det var det, der var vigtigst for mig at vide!
Så kan der vidst ikke koges mere på denne debat.. Jeg ved hvor hunden er, ingen af nogle af parterne i denne “sag” følte sig sure, presset, jagtet eller tvunget.
Jeg er glad.
God aften til jer 
det eneste øv i denne sag nu, er jeg desværre valgte forkert i første omgang af hvalpens ejer, men nu er den i gode hænder og har levet der de sidste 4 år faktisk.