Soonmom skriver:
Men så har hun jo heller ikke solgt den, men givet den til en anden, hvor hun stadig har kontakt med den.
Så jeg synes helt sikkert du blander dig i noget der ikke rager dig noget som helst og jeg håber da virkelig ikke at hun svare dig, du har slet ikke krav på de kontakt informationer.
Stol på at du har solgt til ansvarlige mennesker og ellers skal du da lade være med at lave hvalpe
Sikke en grov tone..
hun har netop svaret mig, og vi samarbejder godt lige nu, jeg ved reelt ikke om hun har solgt den eller bare givet den væk, men hun hat i princippet brudt en kontrakt, for den er blevet omplaceret og dette var i købskontrakten.
At blande mig vil være at jeg krævede information af den nye ejer, jeg har spurgt meget pænt om hun måske ville få nye ejer til at kontakte mig.
Og som jeg skrev så skal der ikke være flere hvalpe, min tæve er blevet for gammel nu og det er også rimelig hårdt arbejde at have sådan et kuld til at gå. Så dette skal der ikke være mere af.
At du håber at jeg ikke for information, siger mere om dig end mig.
Jeg tror folk har misforstået, jeg har ikke bare skrevet til hende at jeg fandme vil vide hvor den hund er, jeg har skrevet pænt og min besked var præcis denne:
“Hej “navn”
Jeg håber dig og din familie kom godt ind i det nye år.
Jeg kan forstå du ikke vil med til det fællesmøde med de andre fra kuldet, dette er selvfølgelig ærgeligt, men helt fint. Jeg vil meget gerne høre om hvordan “hundens navn” har det, da vi ikke rigtig har hørt eller set noget til ham de sidste 3 år? Sidst du skrev havde han noget bøvl med en tand, fandt du årsagen til dette?
Vi savner jo helt dine fjollede billeder og historier ;-)
Jeg håber at hører fra dig :-)
Mvh”
hvortil hun svarer:
“Hejsa “min navn”
Skal jeg være ærgelig har jeg ikke længere “hundens navn” Min mands onkels fætter (navn) har nu (hundensnavn) Jeg blev nød til at komme af med ham da vi skulle flytte og vi kunne ikke havde ham med. Tanden var flækket og skulle ud han har det godt....
resten af samtalen behøver jeg ikke at lægge op, men som i kan se tvinger jeg hende ikke til at give mig noget som helst.
Tonen herinde hentyder meget til at jeg direkte beskylder hende for noget, dette er slet ikke tilfældet.
Jeg har informeret hende om at kontrakten lød på at jeg skulle orienteres omkring omplacering..