Rød rød numse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

malou

heaven skriver:

- og forresten Malou..... for lige at skære det ud i pap, så må du ikke bruge salver, pudder etc sammen med kludene... det er enten eller....

Jannie

smiler... ja ja skal nok!!!! 

Hans numse er sååå fin her til morgen... blevet meget meget bedre. TAK ALLE SAMMEN!!!

knus fra malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

DortheSimonsen

malou skriver:

Hej

Jeg bruger kun vådservietter når vi er ude ellers er det vand.. min victor er 11 md og det er første gang han har sådan en rød rumpet, ikke engang ved hans 8 tænder har der været det mindste. Det er udelukkende pga dårlig mave og at vi var i skoven med hundene da han sked og jeg ikke bemærkede det.. så han sad ovenpå det i 2 timer  Men jeg har brugt de kolde klude fra igår aftes af og der er BETYDELIGT forbedring. 

knus malou

Nåh okay. Altså, det er jo hvad der sker..

Men godt de kolde klude har hjulpet

Anmeld

19. oktober 2009

qp

malou skriver:

nej nej.. det har jeg heller ikke gjort!! Kunne jeg godt selv forstille mig måtte være et sandt helvede.. men når han ikke har rød numse så gør jeg det normalt istedet for vådservietter. Lige pt bliver hans numse bare duppet med en kold klud...

knus malou

Det var godt... tænkte nok, at jeg tog fejl.....

Ja jeg vasker også selv min søn med vand og neutral sæbe når han har "lavet"...  Der er mange der ikke bruger sæbe, men jeg tænker lidt på hvordan vi voksne ville have det hvis vi ikke måtte bruge sæbe og var indsmurt i l*rt over det hele bagi?  Ik sååh rart tror jeg, så derfor har jeg altid brugt sæbe...

Anmeld

19. oktober 2009

malou

qp skriver:

Det var godt... tænkte nok, at jeg tog fejl.....

Ja jeg vasker også selv min søn med vand og neutral sæbe når han har "lavet"...  Der er mange der ikke bruger sæbe, men jeg tænker lidt på hvordan vi voksne ville have det hvis vi ikke måtte bruge sæbe og var indsmurt i l*rt over det hele bagi?  Ik sååh rart tror jeg, så derfor har jeg altid brugt sæbe...

Lige præcis... jeg bruger også den der Ânglamark uden parfume, farve og konserveringsmiddel.. den hed vist minirisk engang Jeg vasker ham dog nok lidt mere end når han har skidt fordi ellers synes jeg godt han kan lugte af tis og den lugt tager de der vådservietter altså ikke...

knus malou

Anmeld

19. oktober 2009

Miamaja

Ja, jeg troede ALLE smaa born fik rod numse en gang imellem, men min son har ALDRIG haft det. Ikke en eneste gang i hele sit liv. Hans hud har altid vaeret saa fin og jeg har altid kun brugt vaskeklud og lotion, og saa skifter jeg hver 2-3 time efter behov, saa ganske tit, men er da klar over born kan faa det selvom man skifter ofte. specielt hvis de har tildens til at lave polle om natten og sove med det.

det er aabenbart meget individuelt. nogle born har naesten rod numse konstant.

Anmeld

19. oktober 2009

malou

Miamaja skriver:

Ja, jeg troede ALLE smaa born fik rod numse en gang imellem, men min son har ALDRIG haft det. Ikke en eneste gang i hele sit liv. Hans hud har altid vaeret saa fin og jeg har altid kun brugt vaskeklud og lotion, og saa skifter jeg hver 2-3 time efter behov, saa ganske tit, men er da klar over born kan faa det selvom man skifter ofte. specielt hvis de har tildens til at lave polle om natten og sove med det.

det er aabenbart meget individuelt. nogle born har naesten rod numse konstant.

jeg skifter normalt også has ble meget ofte... ihvertfald hver 3 time dagen igennem... han laver faktisk aldrig puha om natten... men forleden kom vi altså i skoven med hundene og han sad 2 timer i klapvognen med varmt tæppe omkring sig og der opdagede jeg ikke han havde skidt... så derfor fik han så sinn første røde røde numse... men de kolde klude har taget det meste nu... knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.