Det kunne være, at han er ved at få en tand, jeg ved ikke hvorfor men du får tit så en numse, når tanden er på vej av av
Jeg synes, at weleda numse creme er fantastisk. Men jeg bruger også noget af min hånd creme! Det lyder underlig, men den virker faktisk meget godt. Jeg fand Lavera hånd creme og den virker så godt at den bliver brugt til numsen og til mammas ansigt!
Og en anden ting: Jeg synes også, at det bliver ved at være ved med at være rød, når man vasker for meget numsen! Det med vandet og vaskeklude til hver bleskift går ikke så godt her hjemme. Det er ligesom man "slider" numsen for meget, hvis du forstå, hvad jeg mener. Så vi bruger vådesevietter uden at presse for meget eller en hurtigt tur i bruseren (kun i numsen), hvis der er bæ überalles og vi er hjemme
Og så tørrer jeg ham lidt med en stofble og han bliver meget fint. Det er kun i DK (og måske i andre skandinaviske lande), hvor man bruger de der vaskeklude og vand hele tiden, jeg har aldrig set det før i andre lande, så det er ikke fordi man skal! og Når man alligevel er hjemme, synes jeg, at det er bedre at lige skylle dem i bruseren eller i håndvasken end at skulle bruge de der kluder og skal smide vandet ud og så noget. Men der sker ikke så tit her hjemme, men pludseligt en gang i mellem sker der og også hver gang han har fået tænder.
Anmeld