Rød rød numse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.702 visninger
47 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

malou

Victor har for aller første gang fået MEGET RØD OG MEGET VARM numse... årh det gør helt ondt på moaren også han græd så meget igår fordi han ligesom havde fået lidt hudafskrabning under pungen.. men havde også tynd mave hele dagen og 4 lortebleer... nusser barnet..- jeg har smurt ham med et tyndt lag salve men synes ikke det har hjulpet en skid fra igår af....- nu har han været i bad og den numse skriger mere rødt end Rudolph´s tud. Er der ikke en af Jer der har navnet på en mirakel creme??

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

vatten

Mathias havde konstant rød numse med små sår de første 3 mdr af hans liv

Jeg synes jeg prøvede alt, inkl. creme mod svamp og intet hjalp. Men så en dag, besluttede jeg at trods min sundhedsplejerskes råd om, at man ikke må vaske babyer med sæbe. Jeg begyndte at vaske ham med sæbevand og skylle med rent vand, hver gang han blev skiftet og i løbet af et par dage var sårene og det røde væk

Anmeld

18. oktober 2009

Camilla_a

Hvor er det synd for ham. Når en af mine har rød numse bruger jeg inotyol og så er det væk efter meget kort tid, det er bare så godt! jeg bruger det altid når de har rød numse eller fået en rift på pungen.

God bedring til ham

Anmeld

18. oktober 2009

Lullaby

Ellers tag en stofble, put den i kogende vand og afkøl den. Derefter river du et stykke af og lægger på hans numse indenunder bleen og intet creme. Hold da op hvor det bare hjælper, men jeg aner altså ikke hvorfor. Det er jo vådt? Men det gør det altså Yazmin havde små blærer og en nat med sådan en klud og vupti var hendes numse kun en anelse rød om morgenen

Anmeld

18. oktober 2009

sarahb

du koger vand og lægger et stykke stof ble i og tager den op vrider den og ligger den i bleen.. super godt...

Håber snart hans numse er fin og blød igen

Anmeld

18. oktober 2009

malou

vatten skriver:

Mathias havde konstant rød numse med små sår de første 3 mdr af hans liv

Jeg synes jeg prøvede alt, inkl. creme mod svamp og intet hjalp. Men så en dag, besluttede jeg at trods min sundhedsplejerskes råd om, at man ikke må vaske babyer med sæbe. Jeg begyndte at vaske ham med sæbevand og skylle med rent vand, hver gang han blev skiftet og i løbet af et par dage var sårene og det røde væk

Jeg vasker med vand og sæbe hver gang han bliver skiftet.. ihvertfald når vi er hjemme... ude har jeg vådservietter med...

knus malou

Anmeld

18. oktober 2009

sarahb

MorpåSjælland skriver:

Ellers tag en stofble, put den i kogende vand og afkøl den. Derefter river du et stykke af og lægger på hans numse indenunder bleen og intet creme. Hold da op hvor det bare hjælper, men jeg aner altså ikke hvorfor. Det er jo vådt? Men det gør det altså Yazmin havde små blærer og en nat med sådan en klud og vupti var hendes numse kun en anelse rød om morgenen

2 sjæle en tanke

Anmeld

18. oktober 2009

Joan ( Smallie )

malou skriver:

Victor har for aller første gang fået MEGET RØD OG MEGET VARM numse... årh det gør helt ondt på moaren også han græd så meget igår fordi han ligesom havde fået lidt hudafskrabning under pungen.. men havde også tynd mave hele dagen og 4 lortebleer... nusser barnet..- jeg har smurt ham med et tyndt lag salve men synes ikke det har hjulpet en skid fra igår af....- nu har han været i bag og den numse skriger mere rødt end Rudolph´s tud. Er der ikke en af Jer der har navnet på en mirakel creme??

knus malou

Masser af luft skal den lille numse have. Ved godt det kan være ulækkert når han nu kravler rundt men det hjælper.

Og hvis du så tager en stof ble og skære ud så det passer over hans numse og koger dem lader dem ligge i vandet og så putter sådan en i bleen når du skifter så bliver det også bedre. Ved godt det lyder underligt men det hjælper altså.

Er han ved at få tænder?

Anmeld

18. oktober 2009

malou

MorpåSjælland skriver:

okeyyy... det har jeg aldrig hørt om... men det skal da prøves.. bare til natten eller kan jeg også gøre det om dagen?

Anmeld

18. oktober 2009

Joan ( Smallie )

malou skriver:

okeyyy... det har jeg aldrig hørt om... men det skal da prøves.. bare til natten eller kan jeg også gøre det om dagen?

om dagen også start lige med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.