hvad siger sundhedsplejesken til mange dyr i hjemmet.langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

christina2412

jeg syntes selv, vi har gjort meget forarbejde, efter vi opdagede til vores store glæde jeg var gravid. vores hunde var også i soveværelset, og kattene kunne hoppe ud og ind af soveværelse vinduet, fordi de havde deres mad på en kommode, ellers spiste den ene af vores hunde det hele. nu er katte foderet flyttet i stuen og vinduet bliver lukket når baby kommer så de ikke kan være i soveværelset. lige pt har vi en krampe på ind til soveværelset så kattene stadigvæk kan gå over hele huset. vores hunde kom ud af soveværelset for 2 mdr siden så de ikke opholder sig der mere hverken dag eller nat, og det værelse til ham vi har lavet, er de aldrig ude på. ingen af dyrene. vi har fået træ gulv over alt i huset, så har ingen gulvtæpper overhovedet. vi bor ude på landet, så vi går ved stranden eller i skoven hver dag så de kan afreagere.

jeg kunne aldrig drømme om, at lade dem være alene med den lille, har fået et råd af min dyrlæge, at det bedste vi kan gøre når vi kommer hjem med baby=phillip så skal vi sætte liften på gulvet så de kan snuse til ham.

så jeg håber bare ikke der bliver noget når den sp kommer. og hvis vil jeg bruge det råd mange er kommet med, at sige det altså er vores hus, og de skal være her hun må være her.

lige en enkel bemærkning, vi støvsuger og vasker altså også gulv hver dag, ja nogen gange to gange. 2 store hunde og 4 katte så skal det altså ordnes HVER dag  tusind tak for alle jeres råd.

christina 36+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.