Nikitas mor skriver:
hvem støvsuger hver dag???
hold da op.. så kunne man da aldrig lave andet.. nå men det handler jo om jeres liv, min datter leger lige sættenisse.. he.. men tror det eneste hun vil sige
er at I aldrig skal lade jeres dyr være alene med barnet, måske tage en stofble med fra hospitalet for at dyrene kan vænne sig til lugten, lade dem "møde" barnet, så der ikke opstår et jalousi forhold, men jeg syntes altid jeg hører om at dyr faktisk hurtigt vænner sig til at der er kommet en lille ny, og jeres sundhedsplejeske må altså ikke kommentere på jeres hjem, menmindre at der er til fare for at jeres barn kan komme til skade, og så længe man har nogle få forholdsregler så burde det ikke være et problem, jeg vil sige at så længe der bliver støvsuget 2 gange om ugen, så er det fint, man skal heller ikke være panisk angst, derudover så burde det, hvis du ammer, nedsætte risikoen for at der kommer en allergisk reaktion senere hen... men stol du trygt på at jeres hjem er som det skal være. Min forældres hund kunne faktisk´mærke at hun skulle lade mig være mere end normalt, da vi boede der lige efter fødslen, og i dag gider hun bare íkke min datter (hun gider ikke små børn) så hun går bare hvis det er hun kravler hen til hende.. og legetøjet der ved hun også hvad der er hendes og Nikitas.
Knuz fra Jane
Det gør jeg! - altså støvsuger hver dag. Vi har en labrador/retriever og jeg har på INGEN måde rengøringsvanvid, men vi er NØDT til at støvsuge hver eneste dag (ofte 2 gange, hvis vi får gæster), og vi har da slidt et par støvsugere op nu.
Der kan ligge store totter med hår i stuen (altså nærmest sådan nogle kugler som samler sig sammen) 3-4 timer efter vi har støvsuget, og dét er altså ulækkert, - tænk hvis vi kun støvsugede 2 gange om ugen, så kunne vi ikke se gulvet!

Og ja, vi børster hunden, vi har givet ham fiskeolie, vi har spurgt dyrlægen til råds, men intet hjælper, - og det værste er, at han fælder så meget HELE året,-der er ingen pauser!
Dét er hovedgrunden til at jeg ALDRIG skal have hund mere, og selvom han er den sødeste og kærligste hund man kan forestille sig, - så ser jeg også frem til den dag han dør - ikke fordi jeg ØNSKER ham død, men fordi det vil være så fantastisk kun at støvsuge 2 gange om ugen!