christina2412 skriver:
ja jeg tænker meget over det. vi har jo 2 store hunde, de er stille og rolige, selvfølgelig glade når der kommer nogen. og så har vi 4 katte.
jeg tænker meget på hvad hun vil sige, når hun kommer når jeg har født.
har engang hørt fra en bekendt, at dengang hun fødte og hun kom ud, så hun faktigst helst der ingen dyr var.
vores dyr er jo vores børn af en slags, vi troede jo ikke vi kunne få børn, så ja de er nok lidt forkælet, orker bare ikke, at høre på moralpræken, hvis det er sådan en slags sippe der kommer.
og hvad skal man sige hvis hun begynder og sige alt muligt ang vores dyr?
hverken hundene eller kattene er i soveværelset, hvor den lille selvfølgelig skal sove i starten, men de er i resten af huset.
nogen der har erfaring med det?
ved godt det måske er dumt, men tænker virkelig meget over det, nu nærmer jeg kommer min terminsdato.
christina 36+3
Hvad med at skrive til Lisbeth Jes, som er uddannet sundhedsplejerske? Hun fungerer som ekspert her på siden, under emnet rådgivning her oppe over den grønne bjælke...
Lisbeth er en rigtig sød dame, med god menneskeindsigt, Så selvom hun selvfølgelig vil fortælle dig det der er fagligt korrekt, så er jeg sikker på at hun selvfølgelig også vil forsøge at hjælpe dig, sådan at situationen kommer til at passe dig bedst muligt.