Black Friday

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2018

A38

Man kan spare nogle gode penge, men jeg mangler sjældent noget og gider slet ikke kaosset i de fysiske butikker. For mit vedkommende undgår jeg det og venter på andre tilbud, hvis jeg skal købe noget dyrt. Tilbuddene til Black friday er sjældent ekstraordinære.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2018

Tine B

Anonym skriver:

Jeg går ikke op i det. Total ligegyldig dag ligesom aå mange andre ci har tager derovre fra som f.eks Velentins dag og halloween 

Hverken Halloween eller Valentinsdag er amerikansk..  

Anmeld Citér

5. november 2018

Loa

Synes BF er noget tamt her i DK, men i USA er det dælme sjovt at opleve - godt nok skal man have stor tålmodighed - men sindsyge tilbud og bare også sjovt at overvære folk den dag..

Anmeld Citér

5. november 2018

Anonym

Tine B skriver:

Hverken Halloween eller Valentinsdag er amerikansk..  

Er ligeglad hvor det er fra. Det er ikke en dansk tradition og det er total ligegyldigt som Black friday 

Anmeld Citér

5. november 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Er ligeglad hvor det er fra. Det er ikke en dansk tradition og det er total ligegyldigt som Black friday 

Halloween er faktisk en del af de danske rødder. der hedder det bare Allehelgens 

Anmeld Citér

5. november 2018

Mamalou

Jeg handler de fleste julegaver online på Black friday. Og nej det er ikke de mest vanvittige tilbud, men jeg synes det er dejligt at spare lidt og få klaret de fleste julegaver der

Anmeld Citér

6. november 2018

Hulubulu86

Janey skriver:

Jeg kigger efter, om der er nogle tilbud, der er bedre end dem, der plejer at være, men jeg planlægger ikke nogen shoppedag præcis den dag, da der jo ofte er tilbud, så jeg betaler sjældent fuld pris for noget i Danmark ud over visse dagligvarer.

Generelt køber jeg dog ikke ret meget andet end elektronik og daglivarer i Danmark mere. Jo legetøj når Bilka har 30% og har det jeg skal bruge. Tøj, sko, tasker osv. er langt billigere i udlandet, og da jeg rejser en del både privat og professionelt kan tilbuddene på Black Friday ikke leve op til de priser, jeg kan købe til i udlandet.

Jeg må indrømme, at jeg faktisk blev en smule fornærmet i mangel af bedre ord, da jeg for nylig var i H&M og på deres prisskilte så prisen i DKK og engelske £ og prisen i £ var ca. 30% under den danske pris på alt det jeg kiggede på, så jeg ventede 2 uger og købte det jeg kiggede på i England i stedet

Jeg ville nu ikke blive fornærmet over det, lønnen  i UK er generelt meget lavere end lønnen i Danmark. Årslønnen for en salgsassistent i en butik ligger på ca 87000kr om året. Jeg arbejdede fuldtid for 7 år siden i en butik i london  (en arbejdsuge på 40-45 timer per uge) og tjente  6000-6500kr per måned. 

Løn niveauet er langt højere i Danmark og derfor er prisniveauet også højere.

jeg bor i Dubai og køber tøj fra h&m i Danmark når vi er hjemme da det er langt billigere i Danmark

Anmeld Citér

6. november 2018

Janey

Profilbillede for Janey
Hulubulu86 skriver:

Jeg ville nu ikke blive fornærmet over det, lønnen  i UK er generelt meget lavere end lønnen i Danmark. Årslønnen for en salgsassistent i en butik ligger på ca 87000kr om året. Jeg arbejdede fuldtid for 7 år siden i en butik i london  (en arbejdsuge på 40-45 timer per uge) og tjente  6000-6500kr per måned. 

Løn niveauet er langt højere i Danmark og derfor er prisniveauet også højere.

jeg bor i Dubai og køber tøj fra h&m i Danmark når vi er hjemme da det er langt billigere i Danmark

Mange leveomkostninger er også noget lavere i UK (nok ikke så meget i London), så når lønnen sammenlignes skal der også tages højde for, at man som regel også får noget mere for hver kr i UK, så jeg synes stadig en prisforskel på 30% er meget.

Det er jo heller ikke et større problem for mig, da jeg jo bare køber hele familiens sko, tøj osv. i udlandet, da jeg har mulighed for det. "Problemet" for mig var egentlig, at jeg følte, at det blev smidt i hovedet af mig, at fordi jeg er dansker, skal jeg betale mere for den samme vare. Så kan det godt være, at det er endnu dyrere andre steder, men så ville jeg aldrig shoppe i de lande.

Anmeld Citér

8. november 2018

Anonym

Sprit25 skriver:

Halloween er faktisk en del af de danske rødder. der hedder det bare Allehelgens 

Vrøvl. Halloween er irsk. Og stammer ikke fra Danmark. 

Det er fejrer engang tilbage hvor kongen fra knægt og ruder dame stadig var jomfru. Men det var også dengsng vi halshuggede mennesker på torvet og brændte hekse på bålet. 

Det gør vi sjovt nok heller ikke mere. 

Hører ikke hjemme i dk. Vi har allerede fastelavn som er ligegyldigt i forvejen. Det er bare ren tigge fest 

Anmeld Citér

8. november 2018

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

Jeg forsøger at shoppe julegaver billigt online på udenlandske hjemmesider black friday, nogle gange lykkedes det andre gange ikke.

Jeg er ikke den store shopper, så jeg køber mest brugt eller i udlandet.

dog købte jeg iPads til ungerne i julegave sidste år black friday og sparede noget der.

i år skal jeg forsøge at købe alle julegaverne black friday - hvornår er det black friday i år?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.