Hulubulu86 skriver:
Jeg ville nu ikke blive fornærmet over det, lønnen i UK er generelt meget lavere end lønnen i Danmark. Årslønnen for en salgsassistent i en butik ligger på ca 87000kr om året. Jeg arbejdede fuldtid for 7 år siden i en butik i london (en arbejdsuge på 40-45 timer per uge) og tjente 6000-6500kr per måned.
Løn niveauet er langt højere i Danmark og derfor er prisniveauet også højere.
jeg bor i Dubai og køber tøj fra h&m i Danmark når vi er hjemme da det er langt billigere i Danmark 
Mange leveomkostninger er også noget lavere i UK (nok ikke så meget i London), så når lønnen sammenlignes skal der også tages højde for, at man som regel også får noget mere for hver kr i UK, så jeg synes stadig en prisforskel på 30% er meget.
Det er jo heller ikke et større problem for mig, da jeg jo bare køber hele familiens sko, tøj osv. i udlandet, da jeg har mulighed for det. "Problemet" for mig var egentlig, at jeg følte, at det blev smidt i hovedet af mig, at fordi jeg er dansker, skal jeg betale mere for den samme vare. Så kan det godt være, at det er endnu dyrere andre steder, men så ville jeg aldrig shoppe i de lande.
Anmeld
Citér