Anonym skriver:
Jeg kan ikke rigtig se ideen med den dag de fleste butikker i Danmark køre ofte med tilbud i løbet af sådan et år og synes ikke jeg har mødt nogle tilbud black Friday som jeg ikke også har mødt i løbet af året derfor køber jeg også tingen når jeg mangler det.
Men hvad er folk herind af holdning til Black Friday ? 
Jeg kigger efter, om der er nogle tilbud, der er bedre end dem, der plejer at være, men jeg planlægger ikke nogen shoppedag præcis den dag, da der jo ofte er tilbud, så jeg betaler sjældent fuld pris for noget i Danmark ud over visse dagligvarer.
Generelt køber jeg dog ikke ret meget andet end elektronik og daglivarer i Danmark mere. Jo legetøj når Bilka har 30% og har det jeg skal bruge. Tøj, sko, tasker osv. er langt billigere i udlandet, og da jeg rejser en del både privat og professionelt kan tilbuddene på Black Friday ikke leve op til de priser, jeg kan købe til i udlandet.
Jeg må indrømme, at jeg faktisk blev en smule fornærmet i mangel af bedre ord, da jeg for nylig var i H&M og på deres prisskilte så prisen i DKK og engelske £ og prisen i £ var ca. 30% under den danske pris på alt det jeg kiggede på, så jeg ventede 2 uger og købte det jeg kiggede på i England i stedet 
Anmeld
Citér