Black Friday

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.069 visninger
38 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. november 2018

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke rigtig se ideen med den dag de fleste butikker i Danmark køre ofte med tilbud i løbet af sådan et år og synes ikke jeg har mødt nogle tilbud black Friday som jeg ikke også har mødt i løbet af året derfor køber jeg også tingen når jeg mangler det.        

Men hvad er folk herind af holdning til Black Friday ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

En ret ligegyldig dag. Som du skriver er de tilbud man ser ikke bedre end dem der kommer på andre tidspunkter af året. I USA hvor traditionen stammer fra er det så vidt jeg ved nogle tilbud der virkelig batter. Her virker det bare som en mulighed for at tømme lageret.

Jeg tænker de fleste bruger det som mulighed for at købe julegaver til nedsat pris.

Anmeld Citér

4. november 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har heller aldrig købt noget Black Friday, men tænker at der tit er penge at spare på elektronik, hvilket jeg oplever at mange køber! Vh Stine 

Anmeld Citér

4. november 2018

FruStolpe

Anonym skriver:

Jeg kan ikke rigtig se ideen med den dag de fleste butikker i Danmark køre ofte med tilbud i løbet af sådan et år og synes ikke jeg har mødt nogle tilbud black Friday som jeg ikke også har mødt i løbet af året derfor køber jeg også tingen når jeg mangler det.        

Black Friday er for vores vedkommende en dag der h ældes hjemme på sofaen. 

Jeg ejer ikke et shoppegen og magter slet ikke det kaos der følger med. 

Ingen tilbud kan få mig ud den dag 

Anmeld Citér

4. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg går ikke op i det. Total ligegyldig dag ligesom aå mange andre ci har tager derovre fra som f.eks Velentins dag og halloween 

Anmeld Citér

4. november 2018

Lje

Tja.... for min skyld kunne de kalde dagen, hvad de ville. Men tilbuddene synes jeg sådan set godt om. Så lang tid jeg kan netshoppe. 10 vilde heste kunne ikke få mig ud i en butik (heller ikke) den dag. 

Vi havde sidste år udset os forskelligt design-boligtilbehør, hvilket løb op i 50.000 kr. Det fik vi med minus 30%. Købt på nettet. Så lever jeg fint med, at det hedder Black Friday. Vi havde holdt øje med tilbud fra sommerferien og frem til Black Friday men uden held. Og når det er den sum penge, vi har besluttet os for at bruge, så venter jeg gerne lige og ser tiden an. 

Generelt kan ændre folks forbrugsvaner sjældent hidse mig op. Hvorfor dog bruge krudt på det?

Vh.

Anmeld Citér

4. november 2018

Soonmom

Jeg kigger lidt på nettet, kunne ikke drømme om at handle i en fysisk butik den dag 

Anmeld Citér

5. november 2018

Rida

Jeg syntes nu det er fint nok. Det er de samme tilbud som de kører i løbet af året men ofte er der mange forskellige varer på tilbud på en gang. Vi regner med at kikke på de sidste baby ting til Black friday. Vi har lavet en liste nu over hvad de forskellige ting står til nu. Så vi kan sikre os at vi rent faktisk sparer nogle penge. 

Men ja det er et helvede at komme ned i byen. Men det er det også til jul. Så ja vi får det meste ud af muligheden for at spare lidt penge 

Anmeld Citér

5. november 2018

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Jeg kigger efter, om der er nogle tilbud, der er bedre end dem, der plejer at være, men jeg planlægger ikke nogen shoppedag præcis den dag, da der jo ofte er tilbud, så jeg betaler sjældent fuld pris for noget i Danmark ud over visse dagligvarer.

Generelt køber jeg dog ikke ret meget andet end elektronik og daglivarer i Danmark mere. Jo legetøj når Bilka har 30% og har det jeg skal bruge. Tøj, sko, tasker osv. er langt billigere i udlandet, og da jeg rejser en del både privat og professionelt kan tilbuddene på Black Friday ikke leve op til de priser, jeg kan købe til i udlandet.

Jeg må indrømme, at jeg faktisk blev en smule fornærmet i mangel af bedre ord, da jeg for nylig var i H&M og på deres prisskilte så prisen i DKK og engelske £ og prisen i £ var ca. 30% under den danske pris på alt det jeg kiggede på, så jeg ventede 2 uger og købte det jeg kiggede på i England i stedet

Anmeld Citér

5. november 2018

StjerneFrø

Min mand og jeg køber mange ting på Black Friday og har sparet en masse penge. Vi køber dog ikke til os selv, men primært til vores søn og hans fætter og kusine. Sidste år købte vi blandt andet klapvogn og junior madras fra Aerosleep til -40%. Denne gang har vi også lavet en liste over hvad vi skal have, så håber de ting kommer på tilbud ������

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.