hvornår har i tænkt jer at pynte til jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2009

Sasja77

Hmmm....Jeg elsker osse Julen! Og jeg glæder mig sådan til at få sat gang i nogle juletraditioner med den lille når hun kommer til men lige lidt endnu er Julen for mig:-)

Jeg er heller ikke til nisser og sådan men har et nyt tema hvert år og jeg nyder at bruge en hel weekend sidst i november på bare at lave dekorationer og pynte op. I år er temaet hvidt og grønt med et stænk af guld. Sidste år var det dyb lilla, gyldent og rosa:-)

Og så en tradition jeg har haft i mange år: Alle gaver har også et tema i indpakningen og bliver altid afsluttet med cellofan omkring gavepapiret, det er så kønt når de ligger under træet:-) Og i år tror jeg at de skal pakkes ind i avis papir under cellofanen med brede cremefarvet bånd og gran kviste.....

uha jeg glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

jillkolsbjerg

du er da vist også en lille hyggenisse;-) Og kreativ;-) Det lyder somom at det er dine gaver man skal går efter ;-) og farvetemaet lyder da som en rigtig god ide;-)

knus jill

Anmeld

4. november 2009

Sasja77

jillkolsbjerg skriver:

du er da vist også en lille hyggenisse;-) Og kreativ;-) Det lyder somom at det er dine gaver man skal går efter ;-) og farvetemaet lyder da som en rigtig god ide;-)

knus jill

Ja det er jeg jo nok:-) Må også indrømme at jeg lige nu ikke er meget for at give jule-pynte-i -tema fra mig når lillepigen bliver stor nok til at komme hjem med en masse julepynt hun stolt har lavet i børnehaven. Meeeen mon ikke man bare synes at det er det yndigste ens lille pus kommer hjem med?!

Anmeld

4. november 2009

jillkolsbjerg

Griner;-) Jo lige netop, man kan jo håbe hun er ligeså kreativ som sin mor;-) hehe.

knus jill

Anmeld

4. november 2009

Ni-ko-li-ne

pynter op efter d. 4 dec hvor Nikoline har fødselsdag :0)

Anmeld

4. november 2009

Vingummien

Har lyst til at pynte op nu
Elsker julen helt vildt, syntes der er sådan en dejlig stemning og hygge omkring det, selvom man skal købe gaver osv så er det bare så afslappende at gå rundt i byen når der er jule musik og julepynt og sådan lidt gråt i vejret, det gir lige lidt ekstra.

Da jeg boede hjemme pyntede min mor op den 1 december og juletræet stod klar om morrgen den 24 når vi stod op Og kom først ned efter nytår.

Jeg tror jeg vil pynte op her engang sidst i november, har allerede købt noget nyt til i år, elsker det har også snakket om at vi skal have et lille juletræ i år for børnenes skyld, men tror ikke Emil vil kunne lade det være i fred

Og når der er pyntes op så skal der laves godter osv... Mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.