hvornår har i tænkt jer at pynte til jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2009

Mor.sander

Her hjemme pynter vi op d.1 december og tager det hele ned d.30 dec.

Har en mand der ikke er så glad for alt hvad der indebære jul, så der bliver heller ikke pynte vildt op, men så man stadigvæk kan se det er jul  Og så vil jeg ærligt indrømme at inden vi overhoved når dec. er jeg ved at være godt træt af jul, fordi man bliver fyldt med jule fra slutningen af okt. og det er til at  brække sig over!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi har ikke ret meget julepynt, men mon ikke den smule vi har bliver ordnet sidst i november!?

Hjemme hos mine forældre bliver det en dag i december hvor begge mine forældre, min søster og jeg kan være der - det kan godt være besværligt når både min søster og jeg er flyttet (jeg er endda langt væk), og med 3 læger i familien er der også vagter i weekenden der kan komme i vejen

Jeg elsker julen, og glæder mig meget til at lave adventskrans til Daniel og mig

Anmeld

17. oktober 2009

Mor til L&S

Her bliver det gjort til 1 søbdag i advendt :-) Meen er nu ikke super meget vi pynter op, men et lille juletræ og lidt lys samt pynt skal der da til Jeg elsker deceber månede - selvom jeg arbejder meget i den mdr

Jette 16+4

Anmeld

17. oktober 2009

Diana...

1. advendt kommer det op og d. 26 kommer det ned igen

Anmeld

17. oktober 2009

TbCp

christina2412 skriver:

jeg vil pynte til jul lørdag d 28/11 i år. jeg har altid pyntet op den sidste weekend i nov.

jeg elsker, at gå og pynte op, vi har rigtig meget jule pynt, syntes det er så hyggeligt.

er ikke så vild med butikkerne starter så tidligt.

christina 36+2

1. dec. plejer jeg at pynte op

Anmeld

17. oktober 2009

4kløver

Jeg prøver at få det første søndag i advendt og ned igen den 26. Da jeg har en datter fra den 27 så der er julen slut og der er fødselsdag.. Men havde jeg ikke børn tror jeg  ikke at jeg satte julepyndt op

Anmeld

18. oktober 2009

Betina88

vi ska' slet ikk' pynte op til jul .. Fordi den familie jeg er kommet ind i hader nisser .. Så jeg ha' lovet Mathias , ingen pynt ..

Faktisk lidt irriterende ..

Anmeld

18. oktober 2009

ønskebørn74

Pynter allerede op sidst i november... EEEELSKER JULEN... Jeg er begyndt at lave nisser... Jeg sælger dem hvert år, og også julekort og smykker. Det er SÅÅÅ hyggeligt..

Lene

Anmeld

18. oktober 2009

SaNiNa

tja efter min fødselsdag og nok osse efter d. 13. hvis der overhovede når noget op sidste år hvade vi ikke noget oppe, men der lå jeg jo osse under dynen hele december månede.

min søs laver lysene til mig så dem har vi da

Anmeld

18. oktober 2009

Githa

Her pyntes der op første søndag i advent...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.