hvornår har i tænkt jer at pynte til jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.329 visninger
36 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

christina2412

jeg vil pynte til jul lørdag d 28/11 i år. jeg har altid pyntet op den sidste weekend i nov.

jeg elsker, at gå og pynte op, vi har rigtig meget jule pynt, syntes det er så hyggeligt.

er ikke så vild med butikkerne starter så tidligt.

christina 36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

Honningblomst

Jeg pynter ikke op...synes simpelthen det er så irriterende med alt det der hænger og står alle steder.

Mine børn pynter selv op og så er jeg ikke hjemme imens og de overrasker mig...det er ok, for de vil gerne. Da de var små og ligeglade, der pyntede jeg ikke op. Regner med de gør det lørdagen inden første advent....¨når børnene bliver voksne så bliver det en adventskrans og kalenderlys og så ikke andet.

Knus Eva, julehader..

Anmeld

17. oktober 2009

Pia.

første søndag i advent pynter vi op her - jeg syntes det er så hyggeligt - Børnene glæder sig også, min den mellemste spurte faktisk den anden dag hvornår vi skulle pynte op til jul... Elsker julen og det der høre til... MEN jeg elsker også at få det væk igen efter de 24 dage det får lov at hænge her *S*

Glædelig jul *S*

Anmeld

17. oktober 2009

Jordbærpigen

Plejer at pynte op lige omkring d. 1. december

Anmeld

17. oktober 2009

otlitrom

Da jeg var yngre og boede hjemme pyntede vi altid først op 24. december, og havde det hængende til Hellige tre kongers dag, 6.januar.

Men da min kæreste rejser hjem til sin familie i julen, -allerede den 17. og 14 dage frem - så vælger jeg at pynte lidt tidligere i år. Jeg tror det bliver første søndag i advent.

Det bliver ikke noget særligt. Jeg elsker jule-kugler, og dem hænger jeg op i vinduet, i forskellige længder, i sløjfebånd. Så kommer lyskæden frem, og min julekalender bliver hængt op. Det er en smuk kalender min mormor har syet, og den skal bare op! Og så kommer havenissen ud i opgangen og stå.. Det er vist det

Men jeg glæder mig også, selvom jeg virkelige kommer til at savne kæresten.. Men sådan er det at have en ikke-dansk mand.

Anmeld

17. oktober 2009

Naijasmor

pynter op samme tid som sig :} den sidste weekend i november .- er en rigtig jule-elsker , nyder virkelig julemåneden for det er sku så hyggeligt .glæder mig især til at skulle pynte på i år sammen med min datter .

Anmeld

17. oktober 2009

Dictes mor

Samme tid som dig. Det plejer at være den weekend, som ligger tættest på 1. december. Og jeg glæder mig som en sindsyg til at komme igang!! Kan ikke vente til jul.

Anmeld

17. oktober 2009

lonemus

Første søndag i advent pynter vi alle op her i huset, adventskrans og kalenderlys laves...lyskæder i buskbommene i forhaven, mens juletræet til indenfor hentes hjem fra marken omkring d. 20. dec.

Anmeld

17. oktober 2009

Mira0911

Pynter først op første weekend i december... Tænk på at de begynder nærmest allerede her sidste weekend i Oktober at pynte op i butikkerne og byerne.,.. Synes det er ALT for tidligt...

Anmeld

17. oktober 2009

oo

vi pynter op 1. søndag i advent. men det er ikke særlig meget traditionelt julepynt vi har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.