hvornår har i tænkt jer at pynte til jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

Hjaltesmor

Jeg plejer at pynte op sidste weekend i november (under stor protest fra min mand), men i år har vi navnefest den weekend, så det bliver nok i løbet af ugen, der følger.

For mig er pyntet vigtig. Både for at skabe traditioner med min søn (som overhovedet ikke forstår det endnu), men også for at markere, at nu er det jul, og så hygger man med familien. Det synes jeg, at pyntet lægger op til. Men man kan selvfølgeligt sagtens hygge uden pynt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

malou

ho ho ho... jamen her bliver der først pyntet op når jeg får købt noget julepynt Jeg har aldrig pyntet op selv men nu da vi har fået børn er det noget helt andet... så mor her skal til lommerne i år... og jeg glæder mig faktisk..

knus malou

Anmeld

18. oktober 2009

Muffinmus

tja, det bliver først i december engang. Skal til juletam tam lørdag den 28 hele dagen og have veninder til gensynsfest om aftenen tror jeg.

Hmm, ellers kan det være det bliver fredag den 27, for at der er hyggeligt når de kommer.

Men ikke før det i hvert fadl, og som regel først efter den 1 dec.

Anmeld

18. oktober 2009

vatten

Omkring advent

Anmeld

4. november 2009

Tobiasmor23

Heeej  , ja jeg ved ikke lige hvornår vi kommer til at pynte op da vi osse snart skal flytte og ha det hele gjort klar til når den lille kommer ..

Anmeld

4. november 2009

qp

Ihh altså... bliver helt ked af det på jeres og jeres ungers vegne - jer der skriver, at i hader jul....

Juletiden er sådan en hyggelig årstid og det er netop der forældrene bør træde i karakter og give børnene nogle mindeværdige oplevelser.

Jeg husker så mange ting fra juletiden som barn og ihhh hvor var det bare hyggeligt og det føles så varmt indvendig, at tænke tilbage på.

Specielt husker jeg hvor spændte vi var på, at vågne op om morgenen 24 december - da havde mine forældre pyntet træet om aftenen og så lå der morgengaver under træet.

Det duftede af hjemmebagte boller om morgenen - de voksne sov (sjovt nok) så nisserne var stået tidlig op for, at bage boller til os og det løb vi ind og fortalte vores mor og far.

Jeg vil gøre alt for, at min søn får samme glæder af denne højtid som jeg selv havde som barn - det er vigtigt for mig.

Anmeld

4. november 2009

Miamaja

I min familie har 1 Dec. altid vaeret datoen for julepyntet og det har jeg holdt indtil i aar, hvor jeg er tyvstartet her idag, med nyt julesengetoj til guldklumpens vaerelse for det er SAA  sodt at jeg slet ikke kunne vente med at putte det paa.

Men der kommer ikke mere julehalloj indtil d. 1 i resten af huset

Anmeld

4. november 2009

louisepigen23

her bliver der slet ikke pyntet til jul i år, da vi skal flytte ud af vores lejlighed den 15. december og først kommer ind i den anden den 15. januar... men ellers plejer jeg også gøre det enten den sidste weekend i november eller den første i december

Anmeld

4. november 2009

Lise

Jeg elsker julen og december, men ejer ikke julepynt. Så jeg regner med at vi skal have et kalenderlys klar til 1., og så er der jo Simons pakkekalender... 

Juletræ kommer vel 22.-23. december. må ha købt lidt stads at komme på det...

Lise - der har fødselsdag d. 17. dec og eksamen d. 21. december, og først derefter er det JUL!

Anmeld

4. november 2009

jillkolsbjerg

jeg pynter gerne op den 1 dec...ELSKER julen, det er da så super hyggeligt, elsker at gå og nusse og elsker lys;-) Når vi har gæster er de ved at dø af iltmangel da jeg ALTID har mindst 20 forskellige lys tændt...også udenfor i lanterner;-) Det jeg pynter med skal helst være noget ordentlig ( efter min mening ) er ikke til kravlenisser og udklip og sådan....er mere til store kugler med bånd og hjemmelavet juledekerationer med lys slf;-) alt det ændre sig nok når vi får bebsen og han/hun kommer hjem med en masse julegejl..., det skal jo op;-)

knus jill som glæder sig til jul;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.