DortheSimonsen skriver:
Jeg synes i hvert fald jeg har gjort alt hvad jeg kunne, for at samarbejde med ham.
Men det har været svært - for mest af alt havde jeg jo ikke lyst til at se på ham.
Men hvor ville det dog bare være fantastisk, at jeg med god samvittighed kunne sende Victor over til sin far hver 2. weekend. Men der kommer nok til at gå noget tid, før jeg kan det.
Okay. Synes det lyder meget fornuftigt at man kan starte stille og roligt ud med samværet.
Er jeg virkelig den eneste der har det så svært ved det her?
Er jeg bare for pylret?
Nej du er ikke den eneste. Far eller ej så tror jeg det er meget svæert for alle at skal overlade sit barn til en anden, og slet ikke kunne have indflydelse på hvordan han opdrager eller hvad han giver lov til osv, og tanken om att barnet måske vil kunne lide ham bedre end en selv tror jeg også lure i baggrunden hos rigtig mange.
Og det svære ved det også er nok også at man tit ikke kan med sin x selvom man har et barn sammen og så ser man bare alle fejlene og så har man jo forskellige syn på forskellige tin og i virkeligheden vil man jo have at barnet bliver opdraget ens hele tiden og så mister man også kontrollen når han har barnet en hel weekend.
Nu er det så ikke mig der har dele barn men min kæreste og det er svært at skulle dele på den måde og man kan tydelig mærke at de opdrager på hver deres måde.
Vil så også sige at det er heller ikke nem at være bonusforældre som man kalder det.
Men håber virkelig at du en dag kan overlade en hel weekend og så se det som en "pause" til dig selv hvor du kan hygge uden at skulle tænke på at skulle ordne alt muligt.
Anmeld