DortheSimonsen skriver:
Hm, hvis ikke jeg får forældremyndigheden, kan jeg så ikke søge igen?
Og kan der ikke blive gjort en retssag ud af det?
Faderen er nemlig meget psykisk ustabil - skærer i sig selv, lystløgner, kører spirituskørsel og sådan.
Og det mener jeg bestemt ikke er sagen for min søn!!!
Og har nemlig vidner på en del ting han har gjort - så det kan vel bruges i retten, hvis det skulle gå så langt.
Altså han lyder jo faktisk som en der burde være registreret et eller andet sted, men som Susanne skriver så er det altså helst vidner der ikke har en relation til dig, men havde han en spiritus dom, så ville den nok trække ned.
Du bliver nødt til at tale udfra om du mener han kan passe jeres søn, men fordi han ikke har set ham endnu tror jeg måske at du kan få det ordnet så det højst er et par timer de første par gange, da barnet skal knytte sig til ham først, og så udfra den betragtning forhøre dig om der ikke er mulighed for at det liver superviseret besøg de første par gange, da I ikke kan være i samme lokale, men ja havde han været alkoholiker eller lign. så kunne du måske kræve at han afgav en pusteprøve eller lign., prøv at finde nogle betingelser som du syntes er rimelige, da du ikke bare får lov at få hele forældremyndigheden fra starten, hvis han så ikke overholder betingelserne, så kan han jo heller ikke få del i jeres søns hverdag, men det er meget vigtigt at du "virker" samarbejdsvillig mens du venter på muligheden for at han dummer sig. Jeg vil virkelig gerne tro på at mænd der er agressive også verbalt kan ændre sig og at de fortjerner den chance, men mener faktisk ikke de fortjerner det medmindre de får professionel hjælp, ellers er risikoen for stor i mine øjne..
Knuz fra Jane
Anmeld