Anonym skriver:
Hvem har sagt noget med klamt og ulækkert ?
Vi brugte det i skolen og ja jeg kan sagtens stadigvæk bruge det. Jeg kalder det lort, fordi det er nogle lorte dage. Jeg kan virkelig have ondt, og jeg synes det er noget lort. Intet med ulækkert eller klamt, ved ikke lige hvor I får det fra.
Det er ret interessant. For der var en del, som kaldte deres menstruation “mit lort”
jeg fik menstruation en del senere end de andre piger. Og jeg undrede mig i flere år over, hvorfor de mon kaldte det det.
Da jeg fik min mens, begyndte jeg at kalde det “mit lort”, fordi alle andre kaldte det for det.
Men jeg havde en følelse af, at det var noget ulækkert og noget meget skamfuldt og man skulle gemme sig væk. Og sådan havde jeg det slet ikke og følge mig meget anderledes, fordi jeg var helt okay med min krop - Jeg var mega stolt!
Så jeg holdt op igen efter et stykke tid, fordi det gik mig meget på, at jeg følte, at jeg skulle føle mig ulækker og forkert. Og det var det sidste jeg gjorde. :-)
så jeg blev påvirket af, at de andre kaldte det deres lort. Hvis jeg havde været usikker på mig selv, så havde jeg sikkert synes, at jeg var ulækker. Men det har jeg aldrig synes. :-)
Anmeld
Citér