Menstruation overfor kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.325 visninger
39 svar
52 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2018

Anonym trådstarter

Hvad gør I når i sover med jeres kæreste under mens? Og siger I det bare med det samme? Jeg ser stort set kun min kæreste om weekenden, så vil gerne føle mig bare lidt attraktiv, hvilket jeg bestemt ikke gør, når jeg har mens..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvad gør I når i sover med jeres kæreste under mens? Og siger I det bare med det samme? Jeg ser stort set kun min kæreste om weekenden, så vil gerne føle mig bare lidt attraktiv, hvilket jeg bestemt ikke gør, når jeg har mens..

Altså nu er det jo ikke nogen hemmelighed at kvinder får menstruation  Så tænker da at han nok er klar over det kan forekomme.  

Jeg hader at bruge bind og har altid hadet det, så sover med tampon. Den første nat og måske den næste sover jeg også med bind, afhængig af hvor meget jeg bløder. 

Og ellers er jeg tilbage i mine almindelige g-streng og tampon. Nu kender min mand så min cyklus ud og ind, så han ved altid hvornår tiden nærmer sig, men ellers er alt uforandret. Vi har sex alligevel, enten i badet eller med håndklæde under. 

Men sig det som det er. Det kan umuligt komme som en overraskelse for ham

Anmeld Citér

22. september 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg fortæller ham det som regel fordi jeg ofte har trælse smerter i forbindelse med det i de første dage.

Jeg bruger tampon dag og nat, så når vi sover er jeg for det meste nøgen som altid, eller hvis jeg virkelig føler at jeg bløder meget en dag, så sover jeg i et par bløde hotpants. 

Vi kan sagtens knalde selvom jeg har mens, så jeg føler mig som sådan ikke mindre attraktiv, men på dage hvor jeg har ondt har jeg som regel ikke lyst til andet end hans varme hånd på maven  

Anmeld Citér

22. september 2018

JD

Min mand ved det oftest uden jeg siger noget. Og ellers spørger han bare "har du fået din mens?"

Det jo helt naturligt, så det kan du sagtens sige til ham uden at skulle føle dig mindre lækker 

Vi har også sex under mens. 

Anmeld Citér

22. september 2018

Soonmom

Jeg brokker mig højlydt over jeg snart skal have mit lort, så det ved min kæreste kommer ca en uge før, vi har dog sex alligevel så det ændre ikke det store for nogen ��

Anmeld Citér

22. september 2018

Anonym

Selv om vi lærte hinanden at kende som 16årig,har jeg nu aldrig,fortalt ham direkte,at jeg havde mit lort.

Han har altid kunne mærke det på mig,og da vi blev voksne,stod kurven med bind - tampon og ekstra trusser på gulvet ved wc'et.

Anmeld Citér

23. september 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Soonmom skriver:

Jeg brokker mig højlydt over jeg snart skal have mit lort, så det ved min kæreste kommer ca en uge før, vi har dog sex alligevel så det ændre ikke det store for nogen ��

Dit lort? Kalder du det dét? 

Anmeld Citér

23. september 2018

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Det er da rigtig mange, der gør, helt normalt slang.

Anmeld Citér

23. september 2018

Sprit25

Mor og meget mere skriver:

Hader ordet lort. 

Anmeld Citér

23. september 2018

Lililili

Hopper i et par mormortrusser med natbind, og siger til manden jeg har mens. Ikke så meget dikkedar i det.  Han har ikke lyst at svuppe rundt i stinkende, klumpende mens blod (nu kan der være stor forskel fra kvinde til kvinde), og jeg ville slet ikke kunne nyde det, i de dage jeg føler mig mindst attraktiv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.